piątek, 28 sierpnia 2015

Duet Golden Rose Color Expert 12 i 87

Moim ulubionym sposobem malowania paznokci są 2 kolory, koniecznie pasujące do siebie.

 Tym razem padło na dwa kolory z serii Color Expert, 12 i 87.




Róż pomalowałam razy dwa, natomiast fiolet kryje już za pierwszą warstwą.





Baza: Benete NAIL HARD  odżywka intensywnie utwardzająca
Lakiery: Golden Rose Color Expert 12 i 87

Top: Top Coat z Seche Vite 
Prawa ręka po 4 dniu była już starta na końcówkach, lewa myślę, że wytrzymałaby jeszcze ze 2 dni :) Ale jestem zmienna i bardzo lubię często malować paznokcie. 
 
Cena odzywki: 5zł (w aptece 15)
Cena lakierów: 2x 4,30zł
Cena top coat'u: +/- 18zł


4,5/5 :)



_____________________________________________________
PS. W Biedronce od zeszłego czwartku są wcierki Jantar za 7,99 :)


4 komentarze :

  1. Jantar w Biedronce kupiłam ;D A lakiery Golden Rose bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kupiłam :D Tzn, mama mi kupiła XD No ja też lubię, mam ich sporo :D

      Usuń
  2. Ładny ten fiolet, ale niestety jest to jedyny kolor który nie pasuje mi w żaden sposób - wyglądam bardzo trupio :D

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, nie odgryzę Ci palca :)