piątek, 28 sierpnia 2015

Golden Rose Color Expert nr 02 + diamenty :)

Od dawna kusiło mnie zrobienie zdobienia paznokci w tym stylu, jednak nie wiedziałam, skąd wziąć owe diamenciki. Z pomocą przyszła mi mama, która chomikowała w swojej szafce całe 2 koła z ozdobami. Do zrobienia tego zdobienia wykorzystałam ozdoby z jednego:


Pomalowałam paznokcie białym lakierem Golden Rose Color Expert nr 02.

Na lakier położyłam diamenciki i oblałam je topem z góry, rozprowadzając go po całej płytce.


Baza: Golden Rose Black Diamond Hardener
Lakier: Golden Rose Color Expert 02
Top: Seche Vite
 

4 dni, razem z diamencikami



Cena odżywki: 10,90zł

Cena lakieru: 4,30zł
Cena Top coat'u: 18zł
Cena ozdób: +/- 3zł
5/5 :)


6 komentarzy :

  1. great post as usual! :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Please, stop comment all the post by the same words.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pazurki :) mam takie cyrkonie w domu ale słabo się trzymają góra dwa dni :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pazurki :) mam takie cyrkonie w domu ale słabo się trzymają góra dwa dni :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki. :) Trzeba te diamenciki zalać topem z góry, tak jak całą płytkę. I bedzie ok :)

      Usuń
  5. Lubię takie subtelne pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, nie odgryzę Ci palca :)