środa, 19 sierpnia 2015

Lakier Golden Rose Express Dry nr 69 - recenzja

Przedstawiam Wam lakier z najnowszej serii Golden Rose Express Dry o numerze 69 :) 


Kolor: blady fiolecik, bardzo delikatny, pastelowy odcień. Mimo dużej kolekcji lakierów, taki się jeszcze nie pojawił :) 
Pędzel: nie za szeroki, nie za wąski. Dla mnie idealny. 
Konsystencja: Przy pierwszym otwarciu jest rzadka. Przy malowaniu drugiej ręki lakier gęstnieje, ciężko jest dostosować ilość lakieru na jedną płytkę. Szybko gęstnieje, mimo że użyłam lakieru dopiero raz... 
Express Dry: Obietnica producenta spełniona, aż za bardzo. Produkt zasycha na paznokciach zanim zdążę go rozprowadzić. Dzięki temu zaschło mi całkiem sporo lakieru na paznokciu u palca wskazującego prawej ręki, a gdy zasechł, powstały dziury po pęcherzykach powietrza... 

Niemniej jednak, lakier prezentuje się na paznokciach przepięknie. 
 Baza: Odżywka Benete Nails, intensywne utwardzenie HARD
Lakier: Golden Rose Express Dry nr 69
Top: Seche Vite 
Paznokcie bez topu wydawały się odrobinę matowe. Jak zwykle podkreślam, że ten top przedłuża trwałość lakieru. 
Paznokcie pomalowałam w dniu, w którym kupiłam lakier, około godziny 20. Następnego dnia po godzinie 9 po porannej toalecie na palcu wskazującym u prawej ręki już mam brak lakieru u dołu płytki. Odbryzł. U lewej ręki paznokcie nadal wyglądają wspaniale (zdjęcie było robione wlasnie następnego dnia). Warto zaznaczyć, że na paznokciach był także top, który przedłużył żywotność lakieru.
Paznokcie zmywam i testuję kolejny. Nie kupię już chyba żadnego lakieru z tej serii, mimo że kolory wręcz kuszą jak wąż w Edenie ;) 
Cena: 4,30zł
Wytrzymałość: ok 15h  
Ocena: 2/5 - chyba lekko zawyżona

3 komentarze :

  1. great blog, love it!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Może powinnaś zacząć odtłuszać płytkę paznokcia? ja miałam podobny problem jak Ty, a odkąd stosuję odtłuszczacz lakiery trzyma mi się od 4/5 do 7 dni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inne lakiery trzymają mi się więcej dni :P ale ten to jakas porazka :(

      Usuń

Skomentuj, nie odgryzę Ci palca :)