czwartek, 20 sierpnia 2015

Odżywka Sally Hansen Nails Rehab - recenzja

Przychodzę z recenzją odżywki Sally Hansen Nails Rehab. Odżywka "do bardzo zniszczonych paznokci".


Cena: 29,90!!!!! Kupiłam na promocji -40% w Rossmanie, dlatego zapłaciłam coś kolo 19?
Konsystencja: Dość gęsta konsystencja, ale nie zostawia smug na paznokciu. Jest też mało wydajna. 
Obietnica producenta: "Innowacyjny preparat pielęgnacyjny, przeznaczony do osłabionych oraz zniszczonych paznokci. Intensywna formuła kosmetyku wypełnia bruzdy i ukrywa wszelkie niedoskonałości. Na płytce paznokcia tworzy swoistą „tarczę ochronną”, która uodparnia je przed łamaniem, zadzieraniem i rozdwajaniem się. Zawarta w produkcie witamina E redukuje uszkodzenia paznokci, nadając im zdrowy wygląd, a ekstrakty z jaśminu oraz róży wygładzają oraz zapewniają należyte nawilżenie. Mleczna konsystencja produktu pokrywa płytki delikatnym różowym odcieniem, co optycznie je rozjaśnia i uwydatnia idealnie zadbane dłonie."
Kolor: odżywka ma kolor bladoróżowy. Po pokryciu płytki 4 warstwami nie prześwituje. Dobry jako lakier do frencha. 
Pędzel: miękki, delikatny, łatwo rozprowadzający odżywkę
Wytrzymałość: do zmycia. Odpryski pojawiają się na samej odżywce po 5 dniach. 
Moje odczucia i efekty: Moim skromnym zdaniem odżywka powinna odżywiać, a skoro jest do bardzo zniszczonych paznokci, no to tym bardziej. Niestety, TEN LAKIER nie robi nic więcej, tylko ładnie wygląda i nawet nieźle pachnie. Przykrywa paznokieć i zakrywa zarysowania. Niestety tylko na czas pomalowania płytki. Po zmyciu jest to samo. Nie zauważyłam ani poprawy w rozdwajających się paznokciach, ani w kolorze paznokci ani w przyśpieszeniu wzrostu. Odżywka nie robi absolutnie nic, za co mogłabym ją polubić. No, poza kolorem, bo szukałam takiego lakieru. Co jakiś czas smaruję paznokcie tym wynalazkiem, ale jestem wściekła, ilekroć patrzę na tę piękną, smukłą buteleczkę. :) 

Ocena: 1/5
Czy kupię ponownie: NIE. siłą mnie nikt do tego nie zmusi. :)

1 komentarz :

  1. Lubię odżywki Sally Hansen, ale tego nie miałam. Tamte się sprawdziły :D

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, nie odgryzę Ci palca :)