piątek, 21 sierpnia 2015

Ulubiony tusz do rzęs + odżywka Eveline

Pewnie osoby, które czytają same tytuły postów, myślą o odżywce do paznokci Eveline, ale juz się wyleczyłam z tego uwielbienia. :)

Przedstawiam Wam 
1) Tusz do rzęs Rimmel Extra Super Lash
2) Odżywka/serum do rzęs Eveline, Argan Oil, SOS Lash Booster.




A więc:
Tusz do rzęs najpierw podkradałam mamie! Która w trakcie choroby nie używała kosmetyków... A potem na promocji kolorówki w Rossmanie, zakupiłam własny. 
Tusz ma ciemny, mocno czarny kolor. Można idealnie oczyścić szczoteczkę o wejście, a rzęski i tak będą pomalowane. Pogrubia moje blond rzęsy i lekko wydłuża. 
Wytrzymałość: Wytrwa na rzęsach około 5-6h bez wysiłku fizycznego/potu. W szkole po 7 lekcjach już na rzęsach nie mam nic, obsypuje się i wyglądam trochę jak mała panda :P 
Plusem tego jest to, że nie klei rzęs i można go z łatwością nałożyć na rzęsy. 

Efekt na rzęsach:
Tu kilka się skleiło, chyba ze względu na moje szybkie nałożenie.
  
W szale zakupów w Rossmanie, kupiłam również w/w serum do rzęs 5w1 Eveline, z olejkiem arganowym. 
Używałam regularnie, na czyste rzęsy. Wpisałam produkt w google i poczytałam, że wiele pań lubi to serum jako bazę pod tusz. Tak też wypróbowałam i nie żałuję, bo efekt przerósł najśmielsze oczekiwania. :) 
Rzęsy wyglądają jak firanki i nie dość, że wydłuża same rzęsy i wynajduje nawet te najkrótsze i podkreśla je, to jeszcze wydłuża żywotność tuszu. Do nawet 10h, z tego co zaobserwowałam :)
Minusem jest, że rzęsy strasznie sztywnieją pod ciężarem serum i tuszu, aczkolwiek mi się podoba efekt stworzony przez tę parę. 
Odżywka ma po pomalowaniu biały kolor, jednak tusz z łatwością go zakrywa. 
Poniżej oko po pomalowaniu samym serum i serum+tusz. 


 Polecam to serum jako bazę pod tusz. Wzrostu rzęs ani ich zagęszczenia nie zauważyłam.
Ocena kompletu: 4,5/5

5 komentarzy :

  1. Muszę pomyśleć nad baza pod tusze, może to i dla mnie będzie ciekawe rozwiązanie :D Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pomyśl o serum. Ja myślałam o serum/odzywce i wyszla baza :D z przyjemnością wpadne do Ciebie :P

      Usuń
  2. baza pod tusz ? chyba muszę o tym pomyśleć :)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam ich, z Eveline mam serum takie biało-zielone, ale u mnie nic nie robi i nawet pod tusz sie słabo spisuje ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tez nic nie robi, ale świetnie się spisuje jako baza ;)

      Usuń

Skomentuj, nie odgryzę Ci palca :)