wtorek, 25 sierpnia 2015

Wpuścić babę na salony, #3

Niby miałam nic nie wydawać, ale pokusiło mnie. Przecież jak nie kupię na promocji, to kiedyś mi się zachce i będę musiała zapłacić więcej. A że wpadło dodatkowe parę zł, no to... Poszło za ciosem!


Najpierw biedronka. 
 Nivea antyperspirant w kulce, double effect - za całe 5,99zl ;) Pokusiłam się, mam podobny, ale stress protect. Ten poczeka w kolejce, albo komuś go oddam. Lepiej mieć, niż nie mieć. Jest promocja. 
 Próbka olejów L'biotica Biovax (argan, makadamia, kokos) - w Lidlu chciałam kupić za 1,99 ale nie kupiłam w końcu. Dorwałam w biedronce za 1,59 chyba :D Jeśli coś mogę kupić taniej, to kupuję... :D Zgubne.
UWAGA AUDYCJA ZAWIERA LOKOWANIE PRODUKTU :D
Zeszyt z Biedry - z zaje----fajnym napisem. Idealny na poniedziałki. Za około 2,50. Siedziba firmy Interdruk jest 5km ode mnie ;) 

Następnie drogeria Natura: 
 Tusz do rzęs Essence multi action - kupiłam, no bo jak się nie pokusić, skoro cena AŻ 4,99zł. Bo ostatnia sztuka! :) Ma fajną szczoteczkę, ale póki co wykorzystam te, co mam. Ten może się nadać na prezent (sezon jesienny zawsze obfituje w duże wydatki urodzinowe).
 Marion, olejki orientalne, regeneracja włosów, jojoba i słonecznik - to już trzeci olejek z tej serii. Jeden używam, ten i drugi (różowy) zostanie "na kiedyś". Cena w promocji Mariona -40% - 3,99zł :) 
 Marion HAIRline mleczko prostujące włosy- termoochrona. Suszę włosy suszarką, więc to będzie pewnie mój ulubieniec. Póki co, testuję mgiełkę prostującą, więc to jest produkt również "na kiedyś". Cena: 4,99zł
 Garnier, Czysta Skóra Active, żel do twarzy oblokowujący pory oraz tonik matujący i redukujący niedoskonałości. Żel wyhaczyłam w innym sklepie, miał być na promocji 9,90. Ale pryz kasie okazało się, że kosztuje 17 zł. Cofnęłam zakup, bo widziałam że w Naturze miał być za 13,90. Zawsze to 3zł. No ale mądra ja poszła do Topazu jeszcze raz, tym razem wzięłam tonik matujący. No i miał kosztować 9,90, ale znowu okazało się, że kosztuje 17, lecz nie przyszło mi to do głowy żeby sprawdzić wcześniej, bo kupowałam więcej produktów. Cena żelu: 13,29, cena toniku: 16,99.
 Maska Mariona, 60s. 7 efektów, maseczka z olejkiem arganowym również z małej promocji w Naturze - Cena 1,99
 Marion, zabieg mikrodermabrazji - nie mam pojęcia co to, aczkolwiek miała być złuszczająca do cery tłustej i mieszanej. Więc to moja. To biere. Cena:1,99zł
Marion, zabieg laminowania, proste i gładkie włosy + czepki utrzymując ciepło. Cena za jedną: 1,79zł. Uwielbiam.

Pora na Rossman i inne: 
Korektor do twarzy Miss Sporty, odcień 003. Na ręku wydawał się idealny. Rossmann! "Cena na dowidzenia" - to zawsze przykuwa wzrok. Cena regularna to było coś koło 11 zł, a ja złapałam za 2,79zł ;) 

No i mieszanka, czyli żele do kąpieli i szampony :3
Le Petit Marseiliais - żel pod prysznic - Werbena i cytryna - pachnie przepięknie. Pojemność 250ml, cena 5,99 zł ;) kupiona w jakimś supersamie. (LD chyba).

Joanna Naturia z miodem i cytryną. Pachnie pięknie. Cena - prawie 4zł. Majątek :)  (Topaz)
Barwa szampon żurawinowy zwiększający objętość z kompleksem witamin. Cena - też 4zł. (Topaz)
Isana - żel pod prysznic z witaminami i jogurtem zawierający wit. E, B5 itd. Cena: 2,49 (Rossmann)

Żeby to było wszystko, to dopełnienie, a w sumie coś, co absolutnie mnie ukradło...
Świeczka zapachowa. Jest ze sklepu typu "wszystko po 2,99 i 5,99". To akurat kosztowało 5,99. Początkowo myślałam, że 1,99 bo była przyklejona niżej cena i podpisana że świeczka zapachowa, ale w kasie okazało się, że jednak więcej. Mimo to, zapach mnie otulił ze wszystkich stron i świeczki z rąk już nie wypuściłam. Zapach MILK, ale dla mnie pachnie lekką wanilią. :) 

I trzymajcie kciuki, oby duch zakupów wreszcie mnie opuścił. 
Choć czekam na przesyłkę 3 masek Kallosa :) 

1 komentarz :

  1. Dzięki za cynk z Marionem! :)
    Ściskam mocno, Monia

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, nie odgryzę Ci palca :)