sobota, 26 września 2015

Dzień dla Włosów DDW #1

Wszyscy robią niedziele dla włosów, a ja postanowiłam być jak zwykle oryginalna :') i wymyśliłam, ze przecież nie będę za każdym razem wstawiać pielęgnacji z niedzieli, bo nie zawsze też mam czas i ochotę, ale będą to dni, w które będę miała w/w składniki. :)

A więc - Dzień dla Włosów - DDW - nr 1. bodajże 22.09.2015

W tym dniu użyłam kolejno:
- Szampon Joanna Naturia miód z cytryną - zapach nieziemski, po pierwszym razie wysuszył włosy, po kolejnych było już lepiej. Szampon moim zdaniem po prostu dobrze oczyszcza i pokazuje stan faktyczny włosów bez oblepienia ich silikonami.
- maska Kallos Banana - idealna dla moich włosów, przepięknie pachnie, odżywia, ale jest z Kallosa lepsza maska niż ta ;) Moje włosy ją polubiły. W dodatku podczas ich wysychania mogę wąchać banany :D
- wcierka Jantar - przelałam do atomizera, tak łatwiej i o wiele przyjemniej się ją stosuje, polecam :) pomaga przy odrastaniu moich włosów.
- Serum 3D Avon, Advance Techniques. - Serum uzupełnia ubytki we włosach, po wyschnięciu wydają się wzmocnione, silne i... pełne, że się tak wyrażę. Miękkie w dotyku.

Dzień dla włosów udany, tak wyglądają po wysuszeniu:


 I bez lampy:
Po ostatniej wizycie u fryzjera miały być wyrównane, w dolnej linii z tyłu... Niestety nie są. 
To by było na tyle, krótko i treściwie. :) 


_________________
Jeśli chcesz grać o darmowe kosmetyki, zajrzyj TUTAJ :)

4 komentarze :

  1. Fajnie to SPA podziałało na Twoje włosy. Ja zazwyczaj nie mam czasu ich tak nagradzać, ale zwykła maska i serum na końce załatwiają sprawę :D Moje włosy lubią minimalizm :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moje lubią wszystko i to też zależy od dnia niestety :( A koncówki to najbardziej dostają tego serum. I są w całkiem spoko stanie. :)

      Usuń
  2. Ale Ty masz ładne włosy! też takie chceee :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedzmy ze ładne :D Niestety na samym czubku jestem dalej łysa, może odrosną :)

      Usuń

Skomentuj, nie odgryzę Ci palca :)