poniedziałek, 7 września 2015

Nivea 2in1 szampon z odżywką

Przedstawiam Wam szampon, który rozpoczął swoją kadencję niecały miesiąc temu, ale był to pierwszy szampon, którego nie zmieniałam w trakcie testu.





Nivea Szampon z odżywką 2in1

 

Miłe opakowanie w typowym dla Nivea kolorze; przyjemna dla oka, skromna szata graficzna. Otwarcie jest zwyczajne, łatwo trzymać butelkę w dłoni nawet pod prysznicem.
Pojemność: 400ml

 
Gęsto lejąca, coś jak mydło w płynie, ale nie przecieka przez palce.


Czuję delikatny zapach jakichś perfum, chemia nie jest aż tak mocno wyczuwalna

 Bardzo dobra, szampon nawet w niewielkiej ilości dobrze się pieni


Chcesz mieć zadbane i błyszczące włosy w krótkim czasie? Optymalna pielęgnacja włosów z szamponem 2in EXPRESS. Pielęgnująca formuła z ekstraktem z akacji:
-delikatnie myje i odżywia włosy
-natychmiast ułatwia rozczesywanie
-nadaje włosom zdrowy połysk
Jak szampon. "(...)Odpowiedni do codziennego stosowania dla całej rodziny."

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidoprypyl Betaine, Sodium Chloride, PEG-3Distearate, Hydrolyzed Keratin, Acacia Farnesiana Flower Extract, Polyquaternium-10, Guar Hydroxypropyltimonum Chloride, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Glycerin, Citric Acid, Sodium Benzoate, Parfum.
 
Szampon był bardzo wydajny, duża butla, ale myłam nim włosy nie tylko ja. Według mnie po prawie miesiącu stosowania tego szamponu z odżywką, mogę stwierdzić, że nie ma tu odżywki. Szampon prawie w ogóle nie ułatwiał rozczesywania. Samodzielnie w ogóle sobie nie radził, za to dobrze zmywał olej/oliwkę i świetnie przyjmował maskę. U mnie sprawdziła się tylko jedna obietnica producenta: "delikatnie myje i odżywia włosy", a i to tylko w połowie. Nie zauważyłam jakiejś poprawy kondycji włosów dzięki temu szamponowi.
Ale szampon naprawdę dobrze myje. Tak dobrze myje, że moje dotychczas potrzebujące codziennego mycia włosy wytrzymywały już nie jeden, ale dwa dni bez mycia :) To mi się spodobało, dlatego kończę szampon i nie mogę doczekać się wypróbowania kolejnego. Tym samym szampon podniósł sobie ocenę.

 
9,99 zł/ 250ml; 13,49zł/ 400ml

3,5/5 
 ______________________________
KLIK
______________________

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Skomentuj, nie odgryzę Ci palca :)