środa, 2 września 2015

Wishlista #1

W sumie, to wpadłam na pomysł napisania coś w rodzaju listy, co chcę lub co potrzebuję. Będę na bieżąco

#1 Oczywiście AUTO. Kto by nie chciał mieć własnego auta, jeśli ma się prawko? Co prawda jeżdżę do szkoły autobusem, ale autem byłoby wygodniej. Mógłby być nawet jakiś mały Fiat, ale koniecznie czerwony. Pamiętajcie, że czerwony daje +100 do szybkości :D

#2 Maska Kallos Latte - mama zamówiła mi trzy litrowe maski, ale niestety tej nie było akurat na ezebrze.

#3 Lakiery do paznokci!!! wszystko! wszystkie! biere! a najbardziej, to Golden Rose ;)
 (kobietamag.pl)

#4 Żele do mycia twarzy z Garniera.
(wizaz.pl)

#5 Tonik matujący z Nivea

 (nivea.pl)

#6 Antyperspirant w sprayu Adidas
 (natura.pl)
#7 Kosmetyki Under 20, cały zestaw
(avanti24.pl)
#8 Adidas Duramo 6 

#9 Stanik sportowy z gąbeczkami, najlepiej Adidas, w tym stylu:
Ten tutaj akurat to Adidas Infinite Series Racer-Back (adidas.pl)

To na razie tyle, ale boję się, co będzie dalej. Pozdrawiam serdecznie.

______________________________________________

http://immenseness.blogspot.com/2015/09/kolejne-wrzesniowe-rozdanie-u.html
Zapraszam na rozdanie u Immenseness - klik na zdjęcie
_________________________________

3 komentarze :

  1. Na lakiery z GR to i ja mam ochotę :P Już upatrzyłam kilka perełek :P

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, nie odgryzę Ci palca :)