niedziela, 27 września 2015

Wygrane rozdanie :) #2

W ostatnim czasie zgłaszałam się do wielu rozdań i trafiłam na bardzo faaajne, fajne rozdanie. Z piękną zakładką do książki oraz cudowną pomadką ochronną Nivea, watermelon :)

Moja nagroda:


Herbatkę wypiłam, super zapach, smak mi nie podszedł, ale piłam dla samego zapachu, który pieścił moje zmysły. Trochę taki afrodyzjak :D
Zakładkę... cóż, została skonfiskowana przez moją młodszą siostrę xD
A pomadka została dla mnie, ale że mam już otwartą jedną no i masełka, dlatego ta leży spokojnie i czeka. Czeka, aż nadejdzie jej kolej. :)

List dostałam nawet :P 
Weronice życzę zdrowia :) i zapraszam Was na jej bloga: KLIK


 _________________

A jeśli chcecie grać o darmowe kosmetyki, zapraszam KLIK :)

5 komentarzy :

Skomentuj, nie odgryzę Ci palca :)