sobota, 17 października 2015

Avon Finish Gel - pomarańcz, żółć, niebieski

Dziś wygłoszę monolog o lakierze do paznokci Avon Finish Gel, który jest u nas w domu od paru lat, w trzech egzemplarzach - żółty, pomarańcz i niebieski.
Z tych wszystkich trzech najbardziej przypadł mi do gustu niebieski. Poniżej zamieszczam zdjęcia:

Ten kolor wyglądał tak beznadziejnie na moich paznokciach, że szkoda było mi dawać dość drogiego nabłyszczacza Seche Vite, a pomalowałam tańszym matowym od Golden Rose. Jako baza posłużyła mi odżywka BeneteNAILS z formaldehydem. Jednak w tym połączeni nie wyglądało to tragicznie, tyle że lakier wytrzymał w całości 5h :P 
Więc:
Baza: Benete NAILS, wersja HARD
Lakier: Avon Gel Finish pomarańcz
Top: Matte top coat Golden Rose


Żółty wygląda dużo lepiej, sprawia już wrażenie konkretnych żeli. Podobają mi się. Te wytrzymały około 5 dni.
Baza: Benete Nails, wersja HARD
Lakier: Avon Gel Finish żółty
Top: Seche Vite top coat
Na zdjęciu komplet użytych produktów:

No ii gwóźdź programu, czyli:

Prawda, ze cudowne?
Baza: Benete NAILS, HARD
Lakier: Avon Gel Finish
Top: Seche Vite

Niebieskie utrzymały się najdłużej - 5 dni :)
Jak kiedyś nie lubiłam tych lakierów, tak teraz je uwielbiam. Krycie jest słabe, 2 warstwy są idealne. Stosunkowo szybko schnie. Ale trzeba bardzo uważać, żeby nie dotknąć. Najlepiej wyglądają pomalowane topem/utwardzaczem, bo nie radziłabym dotykać ich pomalowanych samym lakierem. Próbowałam, po godzinie siedzenia przed laptopem lakier był nadal żywy i po dotknięciu, cały się rozmazał... Nie polecam stosować lakieru jako samodzielna ozdoba na Twoje paznokcie.

Czy ktoś ma podobne odczucia do tych lakierów? :) 

I dziękuję Ci bardzo za to, że obserwujesz mojego bloga. I Tobie, i Tobie, no i Tobie również!
_____________________
Zapraszam tutaj: KLIK, klik.

http://color-explosion-blog.blogspot.com/2015/10/w-ramach-przeprosin-zapraszam-na.html

8 komentarzy :

  1. Ja lubię lakiery piaskowe od Avon :) A ten niebieski rzeczywiście cudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam okazji sprawdzić i na razie pewnie nie sprawdzę, bo mam lakierów zdecydowanie za dużo :D

      Usuń
  2. Niebieski najlepszy! :) i pomarańczowy też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem wielbicielką niebieskiego koloru, dlatego, no... :P zawsze niebieski :P

      Usuń
  3. Mi podobają się wszystkie! :)
    Sama mam kilka takich. ;)
    Obserwuję G+. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebieski i żółty są prześliczne :) Pomarańcz nie pasuje mi odcieniem do twojej karnacji, ale sam w sobie nie wydaje się najgorszy :) Ja tylko raz miałam właśnie pomarańczowy lakier z avonu i pamiętam, że go uwielbiałam, bo świetnie wyglądałam i naprawdę długo trzymał, z tym, że mój był ze złotymi drobinkami :)

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, nie odgryzę Ci palca :)