niedziela, 25 października 2015

Dzień dla Włosów #5 25.10.15

A więc dzień dla włosów tym razem przypadł na niedzielę. 


Z efektu jestem zadowolona, włosy są mięciutkie, lejące i gładkie. Jutro okaże się, czy całe moje spa przedłużyło ich świeżość, czy wręcz przeciwnie. Muszę przyznać, że uwielbiam spotkania z oliwką dla niemowląt. Niestety na zdjęciu nie wyglądają tak pięknie, jak można je wyczuć dotykiem.

Dziś w przedstawieniu główne role grają:
  • oliwka dla dzieci - nałożyłam na okolo godzinę - bo znów zapomniałam :)
  • odżywka Garnier Sekrety Prowansji - moja ulubiona odżywka, nawet sama zwiększa objętość włosów, ale dziś użyłam ją po to, by łatwiej zmyć olej
  • włosy umyłam szamponem dobrze czyszczącym, czyli Head & Shoulders, który dobrze sobie poradził ze zmyciem oleju
  • maska Kallos - Keratin, czyli to, co madziowe włosy lubią najbardziej! tym razem trzymałam ją niecałe 10 min i włosy wyglądają cudownie
  • wcierka Jantar! absolutna konieczność dla moich włosów
Zauważyłam kolejny przyrost włosów, o dobry 1cm. Głównie te przy skroniach i nad uszami, bo tam najbardziej wiernie wcieram Jantara. Kocham prędkość, z jaką moje włosy ostatnio rosną. Zabójcza!!

Poniżej przedstawiam Wam moje włosy po spa:




Strasznie odstają mi końcówki, może moje włosy nie wyglądają za ładnie, pewnie byłoby lepiej, gdybym je do zdjęcia przyczesała, ale ogólnie prezentują się nienagannie, prawda? :) 
Co najlepsze, już sama nie wiem, jaki mam kolor włosów. Włosy zmieniają się nie tylko w zależności od oświetlenia zdjęcia, ale także w rzeczywistości. Moje włosy są oceniane jako rude, ciemny blond lub szatynka :P 

Jestę kameleonę :P 

A Wy co myślicie? :) 



4 komentarze :

  1. Mi tez na kązdym zdjęciu wychodzi inny kolor włosów :p nie mówiąc juz o tym, że w rzeczywistości wyglądają zupełnie inaczej ;) a efekty niedzieli całkiem ładne

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje włosy potrafią różna barwy przybierać tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. włosy otrzymały niezłą dawkę ożywienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę w końcu kupić tę maskę z Kallos, wszyscy ją chwalą i czuję że będzie idealna dla moich włosów :) Zapraszam na jesienne rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, nie odgryzę Ci palca :)