czwartek, 1 października 2015

Dzień Dla Włosów DDW #2

Drugi dzień dla włosów to sobota, 26.09.2015. Tym razem naolejowałam włosy, ponieważ dawno tego nie robiłam. 

 1. Oliwka dla niemowląt - super nabłyszcza i odżywia.
2. Odżywka Garnier Ultra Doux Sekrety Prowansji - nadająca objętość odżywka, użyłam ją bezpośrednio na olej, by go zemulgować. Ta odżywka zasługuje na osobny post odkąd znalazła się w moich zbiorach, piszę o niej recenzję i nie mogę jej skończyć, bo ciągle odkrywam jej nowe oblicze ;) 
3. Szampon do włosów suchych i zniszczonych Joanna Naturia z miodem i cytryną - super oczyszcza.
4. Maska do włosów zniszczonych TRESemme. Większy brat TEJ odżywki, sprawdza się równie dobrze. Uwielbiam. 
5. Wcierka Jantar przelana do atomizera. Super trik, polecam. 

Włosy po takim SPA:




Kilka zdjęć miało być :D
Wzięło się więcej niż kilka. Widać, że końcówki są przerzedzone, ale nie są słabe, to taki plus. Włosy są gładkie i miękkie, super się układają.






Teraz coś z innej beczki - w Kauflandzie jest emulsja do hig. int. LACTACYD po 7zł z groszami, podczas gdy w Naturze 13zł to wielka promocja :) Polecam!!!!  


Kochani, jeśli chcecie grać o kosmetyki za darmo, to KLIK! :) 

2 komentarze :

  1. Włosy pięknie Ci błyszczą. Moim zdaniem powinnaś jednak robić zdjęcia stojąc prosto - te wydają się być jakieś dziwne i człowiek szuka to początku i końca :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jestem jakaś niepełnosprytna, ale nie czaję :D staram się je ująć całe w kadrze ale samemu z samowyzwalaczem naprawdę trudno i pokazuję to co mi się udało :D

      Usuń

Skomentuj, nie odgryzę Ci palca :)