niedziela, 18 października 2015

Dzień Dla Włosów DDW #4

Kolejny dzień dla włosów z olejowaniem przypada na 13.10.2015.
 Do pielęgnacji moich włosów tym razem użyłam:
  • olej rzepakowy - zwykły kuchenny. Zostawiłam go na głowie na 20 minut. Jest w buteleczce po peelingu Tutti Frutti.
  • Kallos Blueberry - beznadziejna maska, jedyna z moich dotychczasowych Kallosa, która mnie zawiodła. Użyłam jej, by zemulgować ten olej. Całkiem nieźle sobie poradziła z tym zadaniem.
  • szampon Barwa - żurawinowy - szampon pachnący świeżymi jabłkami z sadu... nie wiem, gdzie wcięło żurawinę. 
  • maska Kallos Cherry - moj ostatni ulubieniec, którego zapomniałam tu dopisać i musiałam edytować post :D
  • no i oczywiście wcierka Jantar - mój absolutny nr 1 jeśli chodzi o przyśpieszenie wzrostu.

 

Jak po takim małym zabiegu wyglądają moje włosy? 
Jak sama widzisz, moje włosy są błyszczące i proste, mimo że personalnie mają cechę fali. Tym razem wysuszone na okrągłej szczotce, wyglądają na proste. W dotyku są miękkie i lejące. Trochę widać, że niektóre kosmyki odskakują od reszty, ale taki problem to nie problem. 
Zauważyłam też znaczny ich przyrost przez ostatni miesiąc po włosach przy twarzy. Sięgały do brwi, teraz sięgają do prawie połowy policzka. 
+3cm w miesiąc! 
Jestem bardzo szczęsliwa, bo mogę chodzić już w rozpuszczonych włosach :)
 _______________________
 

17 komentarzy :

  1. Kończę właśnie maskę Kallos Blueberry i jestem z niej zadowolona :) Szampon z tej serii był mniej zadowalający...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie błyszczą i gratuluję przyrostu :) Ja dzisiaj testuję nową odżywkę w piance, ale mam także trzy do rozdania i przetestowania więc jeśli jesteś chętna to zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku, bardzo bym chciała, bo zgłaszałam się do tego projektu Pantene (o ile o tym mówisz :P ) ale nie udało mi się :)

      Usuń
  3. Włosy ładnie błyszczą. Lubię maski Kallos, ale tej wersji jeszcze nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezły przyrost - zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądają Twoje włoski - muszą być bardzo zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie są, dłuższy czas zmagalam się z łysieniem, o czym dowiesz się czytając poprzednie posty w zakładce "włosy" :)

      Usuń
  6. Włosy wyglądają naprawdę przepięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądają :) a ja jantara właśnie kończę, ale miałam go już od dłuzszego czasu i z przerwami używam więc w sumie nie wiem jak na mnie działa, czas zakupić później nową butelkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Jantara stosowałam codziennie :) udało się. :P

      Usuń
  8. Zdrowe i ładne włosy. Uwielbiam maski Kallos.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, nie odgryzę Ci palca :)