niedziela, 11 października 2015

Dzień Dla Włosów DDW#3

Ten dzień dla włosów wypadł w niedzielę. Zapraszam do zapoznania się z wynikami eksperymentu. 


  • Do dopieszczenia moich włosów użyłam po raz pierwszy olejek orientalny Mariona (zielony, czyli kokos), 4 pompki wystarczyły, by solidnie pokryć włosy, omijając te u nasady.  
  • Następnie po prawie godzinie (zagapiłam się na "Nasz Nowy Dom") :P zmyłam olejek szamponem Joanna Naturia, miód & cytryna
  • Włosy delikatnie domyłam jeszcze delikatną, kremową emulsją do higieny intymnej Ziaja.
  • Następnie, po odsączeniu włosów, dostały keratynowego kopniaka od maski Kallos - Keratin.
  • Po 30 minutach i po spłukaniu, odciśnięciu włosów, wtarłam wcierkę Jantar (na zdjęciu w atomizerze po mgiełce).  
Efekty:
 Mimo dwukrotnego umyciu włosów, po wysuszeniu na końcówkach z lewej strony widać niezmyty olej. Wkurzyłam się, spryskałam ten fragment odżywką w spray'u Marion i ponownie wysuszyłam tę stronę.

Efekt bardzo mi się spodobał, oto kilka zdjęć:



Na ostatnim zdjęciu moje włosy są takie piękne, arrr! :)
Olejek w połączeniu z maską keratynową dał super efekt! A więc próba była udana, mimo początkowego problemu ze zmyciem oleju :)
Na całej głowie sterczą uparte baby hair, ale to dobrze. Niech rosną skurczybyki. Co mnie jeszcze cieszy? Zarastanie łysego placka na czubku głowy. 
Niech problemy jesiennego wypadania przestaną Was przerażać - Ciebie, Ciebie i Ciebie też. Pomyśl, że inni tracą pół włosów... :( 

19 komentarzy :

  1. Miałam taki sam szampon i polecam!:) Zapraszam do mnie: aassiiaao.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie polecam, nadaje się tylko do zmywania oleju bo włosy są jakieś TWARDE :P
      z chęcią wpadnę :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię tę maskę z Kallosa, fajnie działa na moje włosy. A Twoje, co tu dużo mówić - piękne są :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne włosy! I jaki pozytywny akcent na koniec, wezmę sobie to do serca;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej wziąć :) U mnie wypadlo połowa! Miałam bardzo gęste, wiem, że teraz wyglądają jak włosy zdrowe u niejednej osoby z cienkimi, ale bardzo tęsknie za moimi grubymi...

      Usuń
  4. Wloski wyglądają świetnie, u mnie te olejki są do zabezpieczania końcówek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na całą glowę idą, czasem na mokre włosy i bez splukiwania, tez fajnie. :) ja nie zabezpieczam koncówek póki co :)

      Usuń
  5. Bardzo ładne włosy :)
    Kallos Keratin to chyba moja ulubiona maska tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :)
      Moja to Keratin i Cherry :P

      Usuń
  6. Niech bejbiki wyrastają, mój czubek wygląda podobnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. To jesienne wypadanie jest strasznie dołujące :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi za to Keratin nie służy , puszy mi włosy dość mocno, ale twoje po takiej pielęgnacji prezentują się super ;)

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, nie odgryzę Ci palca :)