piątek, 30 października 2015

Jesienne pustki - #3 Pustki.

Przedstawiam Wam dziś moje zużycia z tych dwóch miesięcy praktycznie. Troszkę się tego nazbierało, a ja porobiłam zdjęcia już dawno, pudełka wyrzuciłam... No a post nienapisany, więc czym prędzej zasiadam i klikam do Was.


  1. Żel pod prysznić LP Marseillais - żel pachnie jak dla mnie męsko, mój tata bardzo go polubił, ja za to uważam, że jest cholernie mało wydajny, w ogóle się nie pieni. Szkoda marnować post, by o nim pisać. Nie kupię ponownie.
  2. Mleczko do demakijażu Garnier - bardzo wydaje, kojące mleczko do demakijażu. Jest delikatne dla oczu, dla skóry twarzy, nie wysusza. W dodatku pięknie pachnie, winogronowo.  Kupię ponownie.
  3. Płyn do soczewek ReNu - od płynu nie wymagam wiele, ma oczyszczać soczewki z osadu białkowego, i ten też bardzo dobrze się sprawował, dlatego mam już kolejną butelkę. Kupię ponownie.
  4. Jogurtowy żel pod prysznic Isana - bardzo go polubiłam, wystarczająco wydajny, przepięknie pachnie! <3 Uwielbiam żele Isany. Kupię ponownie.
  5.  Perfumy Avon Little Black Dress - bardzo niewydajne, słabo wytrzymałe. Zapach cudowny, ale mi taka butelka cała starczyła na 2 tygodnie z ledwością... Nie kupię ponownie. 
  6. Żel oczyszczający do twarzy Garnier Czysta Skóra - miał odblokowywać pory, ale tego nie robił. Jedyne co, to dobrze mył, nic więcej. Nie mogłam się doczekać, aż go wykończę. Nie kupię ponownie. 
  7. Zmywacz do paznokci z Tesco. Wydajny, ładnie pachnie, zmywa jak trzeba, dlatego Kupię ponownie.
     
Jak widzicie, nie było tego dużo, ale już zbieram pustaczki od nowa :)  Z chęcią Wam je pokażę. 
Miałaś któryś z tych produktów? Jak on sprawdził się u Ciebie? 


2 komentarze :

  1. Żel LPM też wylądował w moim denku.

    OdpowiedzUsuń
  2. biore mleczko do demakijażu :D
    Zapraszam do mnie na rozdanie
    http://miszmaszgirl.blogspot.com/2015/10/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, nie odgryzę Ci palca :)