niedziela, 11 października 2015

Revalid - szczegółowy opis suplementu

Jak już wiecie, jakiś czas temu zmagałam się z bardzo wzmożonym wypadaniem włosów. Wypadły do tego stopnia, że powstały ogromne zakola po obu stronach głowy. W dodatku wyłysiałam też na całej głowie, najbardziej widać na samym czubku. 

Jedna osoba, konkretnie pani o imieniu Natalia była ciekawa suplementu, który pomógł mi wyjść z tejże opresji. Brakowało dokładnego opisu.
Ogólny post mojej choroby i powodu, dla którego wyłysiałam jest tutaj -> KLIK <-
O tym, dlaczego obcięłam włosy, przeczytasz tutaj -> KLIK <-

A więc od dermatologa dostałam receptę na 2 leki, była to wcierka Alpicort oraz kapsułki doustne Revalid
Warto wspomnieć, że tabletki brałam 3 razy dziennie po jednej kapsułce, a wcierka po każdym myciu, czyli codziennie, w miejsca, w których włosów nie było, czyli zakola i czubek głowy. Ku mojemu zdziwieniu, pierwsze włosy pojawiły się tam, gdzie nie używałam wcierki. Dlatego też wściekła, po zużyciu pół butelki wcierki za 70zł, odstawiłam ją. Przestawiłam się wtedy na wcierkę Jantar. 
Kapsułki brałam nadal, bo mocno w nie wierzyłam. Ta wiara myślę mi pomogła. O wiele gorzej prezentowała się moja głowa w stosunku do moich myśli.

Póki co przedstawię Wam opakowanie i same kapsułki: 




  • Jak widać, kapsułki są zapakowane każda oddzielnie. Istnieją perforacje, dzięki którym łatwo możemy oderwać jedną kapsułkę i wrzucić do torebki. 
  • Kapsułki są łatwe do połknięcia, należy je zapić dużą ilością wody, około cała szklanka lub nawet półtora. 
  • Kapsułki łatwo znaleźć, jeśli jedna wypadnie nam z ręki na dywan xD
Aby nie przedłużać i tak dość rozwiniętego postu, przedstawiam niżej zdjęcia ulotki, która jest tylko w języku polskim. Dokładnie opisuje sposób użycia i postępowania w różnych sytuacjach, w których główną rolę gra Revalid. 












Moja opinia:
Revalid miał pomóc na włosy i paznokcie. Suplement spełnił swoją rolę bardzo dobrze, ale tylko co do włosów. Moje paznokcie pod koniec kuracji były w opłakanym stanie. Włosów wypadało mi bardzo dużo, a codziennie przy kuracji ich ilość zmniejszała się. W ciągu 2 tygodni wypadanie ustabilizowało się do zdrowej dawki. Teraz od lipca, czyli skończenia pierwszego miesiąca kuracji, dziennie włosów wypada mi... od 1 do 5. A nie 150 tak jak wynosi liczba wypadających włosów u zdrowej osoby. I te włosy, lub włos, wypadają przy myciu jak je czasem szarpnę. Są dni, kiedy nie wypada żaden. W dodatku zmieniłam taktykę pielęgnacji i czesania. Czeszę już dużo rzadziej, rano i wieczorem, no i bardzo powoli, żeby nie zrobić supełków. A propo tych niechcianych, to nie robią się już wcale. :) Po około 3 tygodniach stosowania kapsułek, pojawił się upragniony meszek w okolicach czoła, a właściwie nad nim. Dopiero po odstawieniu Alpicortu, włosy ruszyły również nad uszami i na czubku głowy. 
W dużym skrócie dla leniwców, efekty mojej kuracji:
  • brałam krócej niż 3 miesiące, po jednym miesiącu włosy przestały wypadać
  • pierwsze baby hair pojawiły się po około 3 tygodniach
  • włosy niesamowicie przyśpieszyły swój wzrost 
  • włosy wzmocniły się
  • na całej głowie w końcu pojawił się wysyp baby hair 
Wysyp baby hair u mnie: 



 Na ostatnim zdjęciu zaznaczyłam dokładnie nowe włosy. Jakiś czas temu tam była łysa skóra głowy.
Na czubku i na całej głowie włosy strasznie sterczą, tak, że całość wygląda jak mega natapirowana. Generalnie, łysy placek został tylko na czubku głowy, ale powoli odbija, wygląda to tak:
Także jak widać, moje włosy znacząco odżyły. Dobrze wiedzieć, że nie będę bardziej łysa. Teraz może być tylko lepiej :) 
Na dzień 10.10.2015 znika nawet łysy placek na czubku głowy:


Jeśli masz problem z wypadającymi włosami, to możesz sobie zakupić takie kapsułki. Tylko szukaj w tańszych aptekach, najlepiej w małych miastach. W tych dużych cena sięga nawet 80 kilku złotych. U mnie 90 kapsułek (pudełko na jeden miesiąc kuracji) kosztuje 39,90 zł :) 
Od razu uprzedzam, że brałam też skrzypowitę i nic nie dała. Dopiero to cudo. Polecam z czystym sercem. Moja przyjaciółka zaczęła stosować, zobaczymy jak będzie u niej.


 _____________________________________
Rozdanie u Słomiany Zapał
http://slomianyzapalmoj.blogspot.com/2015/10/rozdanie-1110-11112015r.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+SomianyZapa+%28%3Ccenter%3ES%C5%82omiany+zapa%C5%82%3C%2Fcenter%3E%29

9 komentarzy :

  1. Noooo odżyły i to jak! z naturalnych i tanich polepszaczy kondycji włosów mogę polecić Ci herbatę z pokrzywy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Slyszałam, jak również o wcierce z pokrzywy (tej nieparzącej) :D Na razie zostawię włosy w spokoju pod kątem wypadania, bo się boje, żeby nie przedobrzyć :P

      Usuń
  2. O, widzę, że post prawie jak na moje życzenie :P kurczę, efekty świetne! Mi wypada dużo włosów, co prawda w granicach normy, ale jednak kiedy wypada 10, a 100 włosów to jest różnica. Muszę bliżej przyjrzeć się temu suplementowi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Tobie mowa :P Wiadomo, ja się nie przejowałam 10 wlosami a potem ciezko bylo sie zorientowac, ze cos ich za duzo leci... :P Przyjrzyj się koniecznie :)

      Usuń
  3. Wow. Właśnie zastanawiam się nad ich zakupem. Nie wiem w jakich aptekach one mogą kosztować tak dużo, bo już się raz w jednej aptece o nie pytałam i 90 kapsułek kosztowało raptem 20 zł o.O
    Chyba się na nie skuszę. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam go i to bardzo dobrze. Miałam w tamtym roku i zadziałał rewelacyjnie. Teraz też zastanawiam się nad kupnem bo przez stres gubię garściami i już mam prześwity na głowie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jesli masz juz taki problem to koniecznie. :)

      Usuń
  5. revalid sama używałam włosy przerzedzone, wypadały i nie bylo ANI jednego nowego wlosa kóry by rósł (wizyta u trychologa)wiec byla załamkia. Oczywiscie wlosy nie urosly od razu ale po 4 miesiacach mialam wielke baby hair. Polecam goraco ten produkt i pamietajcie wlosy moga nawet po 1,5 roku odrosnac dopiero. A twojje baby hair cudowne:) ja równiez mam problem z wlosami na czubku glowy;/

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, nie odgryzę Ci palca :)