sobota, 24 października 2015

Wygrane rozdanie #5

Hej! Postu nie było od tygodnia, a to za sprawą tego, że wiele mi się rozsypało w życiu. W telegraficznym skrócie - krwawiące serce i szukanie na niego plasterka. :) 

Za to pozytywny akcent tego tygodnia to przesyłka z niespodzianką z wygranego rozdania, w którym wygrało aż 10 osób! Byłam bardzo szczęśliwa, że mi się udało, bowiem natrafiłam przypadkiem na youtube na kanał Agnieszki, która zaczynała dopiero nagrywać i przyznam się, że trafiłam na to przypadkiem, ale jestem zadowolona widząc, jak rozwija się w sferze youtube. 

Zapraszam Was na jej kanał TUTAJ. 

Byłam bardzo zaskoczona tym, co dostałam, a poniżej możecie zobaczyć, co to było:
 A więc do dostałam?
  • podkład Maybelline Affinitone... Co mnie przeraziło? Odcień 30 sand bage. Jestem raczej bladziochem z przebarwieniami, wypróbowałam podkład i wyglądałam jak marchewka :) Ewentualnie użyję go do konturowania twarzy albo oddam to komuś, komu bardziej się przyda. Podkład jest raczej na wypróbowanie, bo jest zdecydowanie w całkiem sporej ilości zużyty. :) 
  • korektor w płynie Maybelline Affinitone o odcieniu już jaśniejszym niż sam podkład, bo 03 sand - również chyba jest użyty. Ale jest to coś, z czego najbardziej się cieszę, bo... zakrywa moje zaczerwienienia na twarzy. To dla mnie jakby próbka, by wiedzieć, że na pewno pokuszę się kupić ten produkt samodzielnie. 
  •  wygładzająca baza pod makijaż BeBeauty - jeszcze nie miałam okazji wypróbować go pod pełnym makijażem (prócz tego podkładu maybelline), ale wrażenie opiszę pewnie w niedługim czasie. Na razie do gustu przypadło mi opakowanie i konsystencja. 
  • olej jojoba 5ml, z tego co wiem, używać go można do suchej skóry całego ciała. idealny na zimę!
  • próbeczka szmink Avon red dahlia - ciemny odcień czerwieni, blisko bordu, poniżej swatch: 
 
Prawie jak krew, prawda? :D

I to chyba tyle na dziś. Będe przygotowac dalsze wpisy, bo dawno nie było zadnej recenzji, a naprawdę trudno jest mi się pozbierać ogólnie...  
Buziaki,
 

7 komentarzy :

  1. Ojojoj to może nie plasterek tylko jakiś szewek na to serduszko co ? Gratulacje! ( chodzi mi oczywiście o rozdanie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Fajna konsystencja, kremowa. powinna matować, na pierwszy rzut oka ma do tego skłonności.

      Usuń
  3. miłych testów, chętnie później przeczytam jak Ci się sprawdzają te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, nie odgryzę Ci palca :)