poniedziałek, 9 listopada 2015

Co dziwnego we mnie tkwi? 51 faktów o mnie

Hej! Naoglądałam się faktów o ludziach w internetach, a ja kiedyś zrobiłam taką listę (3 gimnazjum), mało tego było, teraz mogę tę listę zmodyfikować i coś dodać. Poprzednia lista - klik.

1. Urodziłam się dzień po walentynkach, moja młodsza siostra dzień przed, więc żadna z nas nie trafiła w ten magiczny dzień, ale i tak można upiec dwie pieczenie na jednym ogniu, dając mi jeden prezent na dwie okazje. 
2. Mam na imię Magdalena, w domu mówią do mnie pełnym imieniem, natomiast w szkole - zawsze Magda, bądź Madzia. Chyba nie poczuwają się do tego, że to dwa różne imiona. 
3. Kiedyś poznawałam dużo ludzi przez internet, przesiadywałam całe dnie i pół nocy, by z nimi rozmawiać, właściwie o wszystkim, nadal utrzymuję z niektórymi osobami kontakt (głównie poznanymi przez serwis Chomikuj), ale skończyło się takie poznawanie odkąd zaczęłam wirtualny związek ze swoim chłopakiem (tylko rok starszym), który wymagał ode mnie odpisywania na wiadomość w czasie krótszym niż 1 minuta. 
4. W takim związku, z różnymi problemami, widząc się raptem 5 razy, wytrzymałam prawie 3 lata, myślałam, że się świetnie dogadujemy, ale... to było zaślepienie i obawa, że nikt inny mnie nie zechce. Co więcej, ten związek bardzo zmniejszył moje horyzonty, teraz mi zdecydowanie lepiej.
5. Miałam podejrzenie astmy, ale sport chyba mnie wyleczył. 
6. Nigdy nie lubiłam biegać, może inaczej to określę - nie umiałam. Nie umiałam dostosować oddechu do tempa, nie umiałam ocenić swoich możliwości. 
7. A więc moim marzeniem było umieć biegać.
8. Marzenie to spełniłam w sierpniu 2015. Teraz umiem przebiec 5km bez zatrzymania się, gdzie kiedyś 100m było wyczynem. Nauka zajęła mi około 40 dni.
9. W 3 gimnazjum grałam w siatkówkę, zawsze w pierwszym składzie, potrafiłam swoim serwem zdobyć 11 punktów z rzędu w meczu. 
10. Kiedy grałam w siatkówkę, mimo że popełniłam błąd sama, lubiłam złożyć na kogoś innego.
11. Dlatego nie gram już w siatkówkę, polubiłam sporty indywidualne - biegam, ćwiczę w domu (od września 2013) i...
12. Jestem kulomiotką. Kula waży 4kg. Wyobraźcie sobie trzymać przy szyi 4kg cukru i pchnąć nimi przed siebie :P

13. Całe życie usiłuję schudnąć, a tylko tyję xD Przez 2 lata technikum przytyłam 15kg i jestem/byłam w najwyższym stadium mojej wagi, aleee przez ostatni miesiąc schudłam 5kg <3
14. Dzięki pchnięciu kulą nauczyłam się czystej, zdrowej rywalizacji, nie zazdroszczę sukcesów, ale staram się wypracować coś sama.
15. Jeśli czegoś nie umiem, strasznie się wściekam. Lubię wszystko umieć, wszystko wiedzieć.
16. Pisałam kiedyś fanfiction Zmierzchu, własne opowiadania. Kiedyś chciałabym wydać książkę.
17. Kiedyś piłam ze szklanki tylko raz, dziś potrafię wymieniać jedną szklankę z biurka co 2-3 dni, myć ją i od nowa. Nie mogę się tego oduczyć.
18. Wychodzę z założenia, że lepiej nie zakochiwać się w pięknych panach z okładki. Lepiej zakochać się w takim przeciętnym, normalnym, ludzkim facecie, polubić jego wady czy jakieś blizny, i mieć pewność, że będzie tylko twój, bo na starość i tak wszyscy będziemy brzydcy, ze zmarszczkami, a najważniejsze jest to, czy istnieje między dwojgiem ludzi dobra nić porozumienia.
19. Nadal lubię sobie posłuchać disco polo, popodskakiwać do dzikich rytmów, nie ograniczam się tylko do jednego typu muzyki. 
20. Lubię śpiewać, wiecznie coś mamroczę pod nosem.
21. Kiedyś śpiewałam w chórze i umiem śpiewać przeponą :P 
22. Podziwiam wszystkie osoby, które umieją pięknie rysować (w każdym razie, lepiej niż ja). 
23. Kiedyś stroniłam od ludzi w rzeczywistości, dojrzałam dużo szybciej od moich rówieśników, aktualnie lubię towarzystwo 36,6* obok mnie.
24. Poszłam do Technikum Cyfrowych Procesów Graficznych, bo pasjonowałam się grafiką, tymczasem po ponad 2 latach nadal umiem tyle, ile sama się nauczyłam w tej kwestii, nauczyłam się jak składać książki (i inne publikacje), jak stworzyć makietę ulotki, a aktualnie uczę się projektowania stron internetowych (HTML i CSS), czego absolutnie nigdy nie chciałam! Dowiedziałam się o tym w drugiej klasie, świetnie, prawda? :( Za późno, żeby zmienić kierunek nauczania w szkole średniej. 
25. Moją pierwszą kwalifikację, tj. A.54 Przygotowywanie materiałów do druku zdałam, mając 78% z części teoretycznej i 95% z części praktycznej, za 1 razem. Excellent.
26. Mam dwa przedmioty rozszerzone - matematykę i angielski. Przez 2 lata miałam słabą matmę, słabą nauczycielkę (z iście matematycznym nazwiskiem xD) i jechałam na 2 i 3, płacząc przy nauce na sprawdzian, a teraz bez większego wysiłku mam same 4 i 5. Z angielskiego natomiast mam od początku wspaniałą panią profesor, mam 5 i zamierzam zdawać rozszerzoną maturę z angielskiego.
27. Gdy byłam dzieckiem, małą dziewczynką, bawiłam się samochodzikami, a nie lalkami xD
28. Lubię starą muzykę, taką z lat 70-80. Są dużo głębsze niż Niki Mintaj.
29. Mam kartę motorowerową (jeździłam starym 2biegowym Rometem i jeżdżę dalej skuterem). Kiedyś chciałabym jeździć motocyklem, jednak przeraża mnie to troszkę.
30. Zdałam egzamin na prawo jazdy za 1 razem.
31. Bałabym się pojechać do dużego miasta, prowadząc auto. 
32. Obawiam się chodzić sama w nowe miejsca, boję się, że się zgubię. Boję się też jeździć autobusami/tramwajami w dużych miastach. Możliwe, że jest to związane z dużą chęcią bycia ciągle obok jakiegoś człowieka, niekoniecznie obcego.
33. Jeśli śpię długo (10h) to chce mi się bardziej spać, niż wtedy, gdy śpię np. 2h.
34. Uwielbiam oglądać seriale - Supernatural, Vampire Diaries, Doctor Who... itp. 
35. Nie jestem na czasie z nowościami kinowymi, nie przywykłam do chodzenia do kina.
36. Nie oglądałam żadnej części "Szybkich i Wściekłych" ani Jamesa Bonda.
37. Uwielbiam kabarety i dowcipy z nutką czarnego humoru.
38. Wciąż boję się ciemności.
39. Nie lubię gdy ktoś kłamie. Bardzo ciężko zdobyć moje zaufanie po czymś takim.
40. Dlaczego założyłam bloga? Bo natrafiłam na rozdania, zauważyłam, że można coś wygrać, ale przy czytaniu tych rozdaniowych blogów, pokusiło mnie do założenia swojego kosmetycznego, i tak od 3 miesięcy (około) publikuję sobie pościki i posty na moim blogu, bo mnie to naprawdę wciągnęło, a ostatnie $$$ z mojego zeszłorocznego stypendium poszły właśnie na kosmetyki. 
41. Uwielbiam dostawać prezenty.
42. Uwielbiam dawać prezenty, dlatego jak dostanę stypendium, to chcę zrobić na blogu rozdanio-konkurs.
43. W lutym 2015 roku straciłam połowę włosów. Ze stresu.
44. Mam dwa psy - Tosię i Rambo. Tosia śpi ze mną w łóżku i zachowuje się jak małe dziecko :) 

45. Gdy już usłyszę jakąś piosenkę i przypadnie mi do gustu, potrafię ją włączyć na zapętlanie i odtwarzać po 200-300 razy pod rząd.
46. Jestem fanką Eminema, ogarnia mnie zachwyt nad jego szybkim rapowaniem.
47. Maluję paznokcie bardzo często, czasem codziennie.
48. Biorę udział w wielu konkursach, przedmiotowych niekoniecznie, ale związanych z samorozwojem.
49. W zeszłym roku szkolnym (2014/2015) byłam stypendystką starosty.
50. W roku szkolnym 2015/2016 jestem stypendystką premiera. 
51. Moja najniższa średnia końcowo - roczna, licząc od 4 klasy podstawówki (zaczęły się oceny 1-6) do 2 klasy technikum włącznie to 5.00. 


To na tyle, póki co. :) 51 faktów, może ciekawych, może nie, ale mam wenę na więcej i zdecydowanie kiedyś je opiszę. Z czymś macie podobnie? :P 


7 komentarzy :

  1. Super, że udało Ci się z bieganiem. Moje płuca nigdy nie przebiegną chociasz 100 metrów:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udałoby Ci się, gdybyś miała odpowiedni plan i podejście :P

      Usuń
  2. miło Cie poznać Magdaleno :p
    a to : "45. Gdy już usłyszę jakąś piosenkę i przypadnie mi do gustu, potrafię ją włączyć na zapętlanie i odtwarzać po 200-300 razy pod rząd" - widzę że nie jestem sama hehehhe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nawet taką stronę, która odtwarza mi automatycznie jedną piosenkę w kółko i liczy powtórzenia :P

      Usuń

Skomentuj, nie odgryzę Ci palca :)