niedziela, 22 listopada 2015

Dzień dla włosów | Gliss Kur | DdW #8

Witajcie! To, co zrobiłam na moich włosach i co chcę opisać w tym poście, zdarzyło się niecały tydzień temu, ale dopiero teraz złapałam wenę w żagle i skrobię do Was :) 

- olejek orientalny Marion - nałożony na 30 min na włosy, już wcześniej wypróbowany.
- zemulgowałam olejek maską Kallos Banana i balsamem pokrzywowym Green Pharmacy 
- umyłam włosy szamponem Gliss Kur nawilżenie i objętość, myjąc całe włosy
- nałożyłam maskę Gliss Kur z tej samej serii ;) 
- następnie po osuszeniu włosów ręcznikiem, nałożyłam na skalp lek Alpicort (którego na zdjęciu brak) i spryskałam odżywką Gliss Kur. 
Nieco sceptycznie podchodziłam do tej serii, bo sam szampon mnie nie zachwycił, sama maska w pojedynkę też nie. 

Włosy tym razem są bardzo posłuszne. Same się układają, zaskakują swoją gładkością i równomierną strukturą. W dotyku były miękkie i sprężyste. Jak widzicie, zachwycają blaskiem i jedwabistością. Jestem baardzo zadowolona z tego dnia. 
Niestety na drugi dzień rano już były nie do użytku - tj. odrobinę nieświeże. Musiałam je związać :) 
Tak wyglądały od razu po umyciu i wysuszeniu: 



Na jednym ze zdjęć pokazałam mój busz babyhair. Bosko, nie? :) 


 _____________________
PS. Zapraszam na rozdanie do simplynailsdesign:
http://simplynailsdesign.blogspot.com/2015/11/christmas-candy-rozdanie.html
 

10 komentarzy :

  1. Też mam taki puch z baby hair :D Cieszą, cieszą i to bardzo! :D Twoje włosy ładnie lśnią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły busz, u mnie niestety babyhairów prawie brak;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi odrastają po łysieniu więc być muszą :D

      Usuń
  3. Miałam Kalloska-cudowny zapaszek! I Gliska też ale czarnego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie babyków brak, teraz jest mega wypad, a co do pielęgnacji to ja jakoś takim szamponom nie ufam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem zwolenniczką Glisskurów, właśnie ze względu na mega obciążenie. Widziałam u mojej mamy maskę o której piszesz i mam zamiar się przełamać. Przy najbliższej wizycie w domu przetestuję;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. baby hair:) piekne:) mnie zawsze ciesza te niesforne krótkie włoski -w koncu to znak ,ze idzie ku dobremu:)

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, nie odgryzę Ci palca :)