niedziela, 6 grudnia 2015

Kolejny koszmar | Dzień dla włosów DdW #9

Witam. Dziś przychodzę z nieudanym eksperymentem. Bowiem - coś mi się stanęło z włosami. 

Całe "Spa" zaczęłam około godziny 13, skończyłam blisko godziny 14.30 :) Użyłam następujące kosmetyki:
1. Oliwa z oliwek  w opakowaniu po peelingu tutti frutti. Nałożyłam ją od połowy włosów, związałam i trzymałam ok 40 min
2. Odżywka Garnier Ultra Doux sekrety Prowansji - cudowna odżywka, użyłam jej do emulgowania oliwy. 
3. Szampon Head&Shoulders ocean energy - pachnie przepięknie i miałam nim nadzieję oczyścić włosy :) 
4. Oczyszczenie moim zdaniem (wówczas) się udało, więc nałożyłam maskę Kallos Cherry. Trzymałam około 30min pod czepkiem termicznym.
5. Wcierka Alpicort.

Włosy tym razem pozostawiłam same sobie. Trochę je osuszyłam ręcznikiem i zostawiłam do wyschnięcia. Szczerze? Dawno nie widziałam ich w takim stanie. Umyłam je w środku dnia w sobotę, bo w piątek zasnęłam, nie myjąc ich, także spokojnie mogłam wyciskać tłuszcz z włosów i smażyć frytki.

Natomiast po takim spa moje włosy schły, schły, i schły... I nie wiem, kiedy dokładnie wyschły, bo ciągle wydawały mi się mokre, tłuste. Nienawidzę tego! W dodatku nie pokusiłam się o użycie suszarki, więc widać moje skromne fale. Włosy wyszły na zdjęciach fatalnie, kolor też nie poraża pięknem. 

Nachodzi mnie pytanie - czy to był minimalizm? Czy to nie był minimalizm? Bo jeśli mam być szczera, to moje włosy przestały lubić minimalizm TEGO TYPU, a bardziej przepadają za samym szamponem oczyszczającym + maska lub odżywka. I to jest minimalizm, i chyba zacznę się tego trzymać. Bo - niestety - włosy musiałam już umyć około godz. 21. Czyli łatwo policzyć - wytrwałam z nimi 6-7h. Bo znowu były TŁUSTE! 
Przestały lubić to, co lubiły wcześniej. Sprawdzałam już podobne kombinacje, a tu taki psikus... 

No nic, nie zamęczam, pokazuję zdjęcia:








I uprzedzam ewentualne zapytania - włosy na 100% już wyschły, zostały też dobrze rozczesane na ostatnim zdjęciu. Nie wiem czy przesadzam czy takie powinny być? :) Co myślicie?  

PS. Proszę o głos na kartkę, nie trzeba się logować, wystarczy kliknąć po prawo "oddaj głos". 
http://it-szkola.edu.pl/kong_galeria,det?img=MTY0MDlNUw
 

12 komentarzy :

  1. Świetny post! wlosy serio wydają się bardzo tłuste
    __
    A tak ogółem to wzięłaś już udział w konkursie? http://queenxfangle.blogspot.com/2015/12/33-to-juz-rok-konkurs.html Do wygrania jest modny, ciepły, blogerski szal od ROMWE. Proste zasady, wszystko darmowe. Nic nie tracisz, a możesz zyskać. ZAPRASZAM! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jeden komentarz z reklama i sie nie zglosze xD

      Usuń
  2. A ja tam tego wcale nie widzę, jedynie na nierozczesanych zdjęcia można by powiedzieć, że efekt taki jakbyś więcej serum dała na końcówki, ale to na same końce, reszta ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie używam serum na końcówki :) wiec juz w ogóle. Zauwazylam ze to i tak za dużo co im funduję.

      Usuń
  3. Włosy wyglądają super :)
    Myślałam, że alpicort Ci nie pomaga a teraz go używasz? Jakie efekty? U mnie po zastosowaniu wypadało dwa razy więcej włosów :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie mam nic innego, a po prostu robię drugie podejście, bo cos mi lecą w okresie jesienno-zimowym :( na razie nie ma dwa razy wiecej ale też nie ma nic na plus... Wiec pewnie zuzyje i nic to nie da.

      Usuń
  4. hmm.. nie widać, aby były tłuste. Na ostatnim zdjęciu wyglądają bardzo ładnie :P a na wcześniejszych jakbyś ich jeszcze nie rozczesała po nocy :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm też nie widzę, żeby były tłuste. Ale moje włosy reagują podobnie - nie mogę za często serwować im takich "kuracji", bo się buntują.

    OdpowiedzUsuń
  6. moze porowatosc Twoich wlosow sie zmienila? moje kiedys uwielbiay bogata pielegnacje bo olej praktycznie wypijaly a teraz po keratynoweym prostowaniu kompletnie sie to zmienilo...zrob maly test i ogranicz pielegnacje do mycia i maski/odzywki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu po keratynowym prostowaniu? o.O Nigdy nie miałam takiego czegoś :) możliwe że coś się w nich zmieniło :)

      Usuń
  7. Koniecznie musze sprawdzić tą odżywkę z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie nie wyglądają na super tłuste :)

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, nie odgryzę Ci palca :)