niedziela, 27 grudnia 2015

Listopadowo-grudniowe pustki - Pustki #4

Daaaawno nie było pustaczków, trochę się nazbierało i przedstawiam pierwszą część opakowań po produktach, które udało mi się zużyć. 

1) Płyn micelarny BeBeauty - tak bardzo rozsławiony w blogosferze, a ja nie mogłam się doczekac, aż się skończy. Na początku było super, świetnie radził sobie z demakijażem oczu... Potem rozlał mi się w torbie podróżnej, zalewając ubrania, a wszystko przez kiepskie zamykanie "klik". Z kolei na sam koniec, zaczął podrażniać oczy, więc stosowałam wszędzie, tylko nie na oczy :) Nie kupię ponownie.
2) Żel pod prysznic Palmolive - mam następne opakowanie, jest kremowy, przez co dość wydajny, a ja kupiłam 2 za 10zł. Drugie opakowanie czeka w kolejce. Kupię ponownie.
3) Płyn Micelarny Garnier 3w1 - płyn bardzo się ze mną polubił, nie podrażnia, zmywa jak trzeba, mam już kolejne opakowanie i muszę przyznać, że to opakowanie schodziło mi kilka miesięcy, bo stosowałam minimalną ilość na płatku kosmetycznym, a teraz to leję jak wodę, a na jedno oko potrzebuję 2 płatków, by zmyć rzęsy. Kupię ponownie.
4) Emulsja do higieny intymnej Ziaja - pierwsze kilka użyć było w porządku, potem zaczęła mnie podrażniać. W ogóle mam problem z dostosowaniem płynów do higieny intymnej, ma ktoś jakiś produkt godny polecenia? Nie kupię ponownie. 
5) Tonik Avon z kwasem salicylowym - u mnie leżał już długo, i nie mogłam się doczekać, aż dobiję dna. Straaasznie wysuszał, śmierdzi alkoholem i przez to mam uraz nawet do alkoholu pitnego, przez co ani nie piję, ani nie stosuję żadnego toniku. Nie kupię ponownie, bo w sumie mam drugie opakowanie :|
6) Szampon Joanna Naturia z miodem i cytryną - podobno wysusza. No ja tam nie wiem, używałam go głównie po olejowaniu, bo dobrze oczyszczał, a jeśli nie po olejowaniu, to potem odżywiałam włosy maską. Sprawdzał się super, polubiłam się z nim, w dodatku ślicznie pachniał. Kupię ponownie.
7) Płyn do higieny intymnej Lactacyd - jedyny płyn, który jeszcze mnie nie podrażniał. Ilekroć widzę go teraz na promocji, poszukuję coraz tańszych, i tak sobie dokupuję. Kupię ponownie. 
No i to na razie tyle, jeśli chodzi o denko/pustaczki. 

We święta nic nie pisałam, no bo co tu pisać, jak wchodziłam na bloggera, a tu wysyp postów "Wesołych Świąt"... Przyznam się, że żadnego nie przeczytałam, bo nie miałam czasu :D Ale mam zamiar w nie zerknąć, bo widzę, że powoli wszystko wraca do normy, powstają normalne wpisy, jest co czytać, więc pozaglądam :)

A Wam wszystkim - Hepi Niu Jer!!! :)
Życzę Wam spełnienia wszystkich marzeń i oby ten 2016 był lepszy niż 2015 :) No i zdrowia, bo jak zdrowie będzie, to wszystko inne można samemu wypracować.
Korzystając jeszcze z okazji klikania postu, przypominam o rozdaniu:
  
http://befitandfancy.blogspot.com/2015/12/rozdanie-do-1502.html


22 komentarze :

  1. Płyn od Garniera najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. póki co czytałam o nim same negatywne opinie :D

      Usuń
  3. Miałam płyn micelarny Garnier i mam płyn do higieny intymnej Ziaja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Szampon z Joanny miałam - bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio zaopatrzyłam się w końcu w ten płyn micelarny z Garniera i już stał się moim ulubieńcem, jest świetny :) Mi też ta emulsja z Ziaji nie służy, szukam właśnie czegoś lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ostatnio chciałam kupić ten płyn z bebeauty :/
    Zapraszam do mnie http://favouritemalwa.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też długo używałam LActacyd Femina. Teraz mam Revitol Plus Med od Miravena i jest naprawdę ok

    OdpowiedzUsuń
  8. ciesze sie ze jestes 1000 obserwatorem :*

    OdpowiedzUsuń
  9. garnier ciagle lezy i czeka u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Płyn micelarny z Garniera jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój ukochany micelek z Garniera <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam płyn micelarny z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam nigdy z Garniera płynu, ale jeśli jest tak samo dobry jak Bioderma, to chętnie bym spróbowała. Masz moze jakieś porównanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uzywalam Biodermy :P Nie stać mnie :D Na youtube moze jakieś są. Trzeba internety przewertować. Jest okej, ale lepszy est hipoalergiczny Lovena ktory mozna zakupic w netto :) wg mnie.

      Usuń
  14. bardzo lubię żele Palmolive :)

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, nie odgryzę Ci palca :)