piątek, 11 grudnia 2015

Wpuścić babę na salony... #5

Ostatnio trochę przyszalałam, zrobiłam sobie zakupy o różnym przeznaczeniu, głównie to co chciałam. Ale chętnie się Wam pochwalę. Dziś będzie więcej zdjęć niż pisania. :P 

Najpierw w sklepie obuwniczym, kupiłam buty w typie timberlandek, tyle że z wywijaną na zewnątrz zakładką w kwiatki. Są słodkie, tylko szkoda, że tak zaniżone numery, więc zamiast 40 mam 41, czyli największy numer. Po 3 dniach lewy but mnie obciera, więc znowu przechodzę zimę w trampkach :D 
Zapłaciłam 89zł

Następnie zaszłam do drogerii Natura. Tutaj myślałam nad kupieniem podkładu, ale nie pociągnęły mnie promocje na -40% przy kupnie dwóch produktów. Kupiłam za to 2 tusze do rzęs Kobo z edycji limitowanej, cena jednego to 16.99. oraz płyn do płukania ust Colgate z miodem w cenie 10,99.
 Następnie wstąpiłam do Rossmana, gdzie planowałam większe łupy. I tak zakupiłam:
- 2 maski Biovax - cena jedn. 9,99
- 1 szampon Biovax - cena jedn. 9.99
- podkład Rimmel Match Perfection - cena jedn. 25,99
- odżywka do paznokci Lovely - cena jedn.7,19
- dezodoranty Adidas, jeden climacool drugi deo - cena jedn. 6,49. 
 W Biedronce zakupiłam też trochę fajności, ale pokażę tylko te które mogę, bo część jest na prezent dla przyjaciółki, a czyta ona bloga :D (Domi <3):
- żel BeBeauty - cena jedn. 4,99
- świece Aril - ceny to za mniejsze 4,99 a za zamknięty słoiczek 6,99 :) 



Wszystkie pachną przepięknie!

Następnie wylądowałam w Pepco, gdzie dorwałam pomadki Freedom za 5zł :) 
Potem do sklepu osiedlowego, gdzie machnęłam 3 lakiery Golden Rose:

Następnie w drogerii Labo :) Złapałam żel do twarzy Biały Jeleń za 7,90 i tampony O.b 16 sztuk za 8,99 :)

Ach no i sprawiłam sobie wielki prezent, mianowicie zamówiłam zestawik z Mary Kay :) a mianowicie żel oczyszczający do twarzy tłustej (59zł) oraz emulsję nawilżającą (79zł) Botanical Effect. Bardzo wydajne podobno rzeczy, wspomagające walkę z trądzikiem. Mam nadzieję, że spiszą się dobrze. 



Wydałam wór kasy, ale wśród wyżej wymienionych rzeczy znajdują się rzeczy, które rozdam w rozdaniu, a ono pojawi się już niedługo. :)

16 komentarzy :

  1. oj ja tez poszalalam ostatnio z zakupami ;d strach sprawdzic stan konta!

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie tych zamykanych świeczek w Biedronce nie było ;C A buuu....
    Świetne buty ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie były, zostały dwie. Ale cudownie pachną!!! <3
      I dziękuję :D

      Usuń
  3. Zakupowe szaleństwo, sporo tego się ubierało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty ostatnio kupiłam identyczne tyle że nie mam kwiatków a zwykły czarny materiał u góry - uwielbiam je juz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja tez uwielbiam, szkoda, że tak obcierają stopę, że nie mogę w nich chodzić :D

      Usuń
  5. Diamentowa i kawiorowa seria z Biovaxu są genialne!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi diamentowa maseczka pomogła barrrdzo :) za to kawiorowego szamponu jeszcze nie używałam, ale wszystko w swoim czasie :)

      Usuń
  6. Uwielbiam lakiery z GR :) Tak samo bardzo lubie "dawne" biovaxy, te najnowsze z kawiorem etc. jakoś moim włosom nie odpowiadają, niestety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi diamentowa maska odpowiada, nawet bardzo :)

      Usuń
  7. Jestem ciekawa tuszy Kobo, ponieważ jeszcze nie czytałam o nich recenzji. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeden z nich będzie do wygrania w rozdaniu, które rozpocznie się już niebawem, także stay tuned :)

      Usuń
  8. Sporo tego, czasami fajnie "popełnić" takie zakupy, niby błaha sprawa, a na twarzy pojawia się uśmiech :) udanego testowania kosmetyków, a buty bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, nie odgryzę Ci palca :)