piątek, 29 stycznia 2016

Ostatnie nowości - zakupy, wygrane, prezenty, testy - DUŻO!

Hej ho! Dawno nie pokazywałam, co kupuję, ale zawsze trafiały się jakieś drobne drobiazgi :)  

Tym razem postaram się skupić większość rzeczy zakupionych od ostatniego postu nowościowego w jednym zdjęciu. 
Zacznijmy od zakupów, które tu i tam kupowane, no i się nazbierało.
1. Maska Kallos - Caviar - Drogeria Natura, ok 11zł
2. Terapeutyczny płyn do higieny intymnej Lirene - Natura, ok 10zł
3. Odżywka do włosów BeBeauty z keratyną - Biedronka, 5zł
4. Mydło w płynie Isana wersja limitowana - kupione były 2 opakowania z pompką i 4 wkłady takie jak na zdjęciu, ale pokazuję tylko jeden :D - Rossman, ok 3-4zł
5. Maska Alterra - granat - Rossman, ok 5zł
6. Maska Dziegciowa Bania Agafia - apteka, 6,49zł
7. Krem nawilżający Alantan Plus - wyłapany na którymś blogu, błyskawicznie nawilża, dobry zarówno do twarzy jak i do reszty ciała - apteka, 7zł
8. Duet Pantene - Aqua Light - szampon i odżywka - Kaufland, 6zł
9. Czarna Glinka z kamczatki - apteka, 5zł
10. Płyn micelarny Ziaja - Natura, 5zł 
11. Płyn micelarny do skóry wrażliwej Marion - Natura, 5zł
12. Suchy szampon Batiste Cherry oraz gratis mini wersja Batiste XXL volume - Natura, 11zł
13. Intensywnie nawilżający krem do rąk Evree - Natura, 6,50zł
14.Podkład Rimmel Match Perfection - on się tu zaplątał, był już pokazywany wcześniej :P 
15. Trzy pomadki - jedną tylko kupiłam, Golden Rose matowa nr 28 - soczysty fiolet, a dwie pozostałe to są testety - były nowe, dostałam je w gratisie od sprzedawcy z allegro, który opierdzielał się z wysyłką - Golden Rose nr 124 oraz HEAN odcien 12 margaretka. 
16. Poza zdjęciem - szampon Alterra kofeinowy :) 
17. Ta czerwona maska - maska TRESemme Keratynowa - akurat jej nie kupiłam, ale dostałam od przyjaciółki, ale zaplątała się na zdjęciu :D 


Następna część to ogrom prezentów, które dostałam pod choinkę. No cóż, dawno miałam wstawić o tym osobny post, ale jakoś zawsze miałam coś doz robienia i do napisania, dlatego wszystko wrzucę w jednym poście :) 

 Zestaw od koleżanki - woda toaletowa oraz kulka-dezodorant.
 Jeden z zestawów od rodziców - Ziaja Kozie Mleko
 Szczotka TT od ciotki ;)
 Nowa czapa od mamy :)
 Naszyjnik od przyjaciółki :)
 Słuchawki od wuja :)
 Drugi zestaw od rodziców, tym razem Nivea - kulka, żel pod prysznic, szampon i odżywka
Cudowny portfel od przyjaciółki :) 
A, i  gość specjalny - miś Onufry od mojego faceta :) 



Kolejna część to wygrane z rozdań i konkursów

1) Wygrana w konkursie u Świat Lyll :) Cudowna paczuszka ze wszystkim, co się przyda. 
- pilniczek banan w serduszka - fajny, słodki :) lubię takie drobiazki
- gąbeczki lateksowe do gradientów - wyszło dopiero za drugim podejściem, ale miodzio!
- paletka Lovely Nude make up kit - super paletka, bardzo podstawowa, idealna do smokey
- tasiemki do zdobień paznokci - te, które miałam, są tylko cienkie i przydadzą sie inne kolory
- czerwona bransoletka-gumka - Kamila napisała, ze to gumka w typie invisibobble, ale to nie BYŁA gumka, bo porwała się od razu przy nakładaniu na włosy :( pękła po prostu :(
- miniaturka bananowego żelu pod prysznic The Zesty Collection - pachnie bosko i szkoda zużywać :P
- Isana - natychmiastowa odzywka z jedwabiem - jeszcze nie testowana :D
- Timotei - miniaturka szamponu w słodkiej buteleczce :)
- patyczki bambusowe do odsuwania skórek
- baza peel-of na skórki - bardzo przydatne! 
- podkład Eveline Matt - świetny podkład, ale za ciemny, szukam go gdzieś stacjonarnie, ale nie widzę, wie ktoś gdzie jest dostępny?
- 3 lakiery do paznokci - jeden z Editt, drugi od Miss Sporty, trzeci od Sally Hansen - wszystkie odpryskują przed upłynięciem 24h nawet z topem, a mialam dobre doświadczenia z SH, wielka szkoda, może po prostu nie umiem ich używać.. :(
- naklejeczki 3D na paznokcie 
- Perfecta, owocowe serum do twarzy
- próbeczki

Ze wszystkiego jestem bardzo zadowolona, bardzo lubię takie maleństwa :) 

2) Kolejny konkurs wygrałam u tej pani: KLIK, ale minęły już 3 tygodnie odkąd wysłałam mailem dane do wysyłki, i ani widu ani słychu jeszcze więc grzecznie czekam :D

3) Wygrana w rozdaniu u Kosmetyki Panny Joanny :)

 To już chyba na farcie, bo poprzednia zwyciężczyni się nie zgłosiła i zostałam wylosowana ja. Dostałam komplet kosmetyków od Wax. Są cudowne, zastanawiałam się, czy nie kupić, ale dobrze, że nie kupiłam, bo wygrałam, i będę chciała w przyszłości spróbować innych wersji.
- szampon głęboko oczyszczający do każdego koloru włosów, do używania przed maskami - szampon cudownie pachnie, i wystarczy jego niewielka ilość, by wytworzyć dostateczną ilość piany do umycia skalpu i włosów
- maska Colour Care z keratyną, kawą, henną, pantenolem i skrzypem polnym - świetna, brązowa maska, troszkę przyciemnia kolor włosów, ale jest to tak nieznacząca zmiana, że tylko ja to widzę, no i jest krótkotrwała, włosy po użyciu tego kompletu prezentują się cudownie - CAŁY POST z DNIA DLA WŁOSÓW 

Kolejna rzecz - test kosmetyków Esentire

Pewnego dnia wyhaczyłam post Magdy z bloga madziatestuje. Wypełnilyśmy ankietę przed testowaniem, dostałam 2 komplety - dla mnie i dla partnerki w testowaniu, u mnie jest to przyjaciółka.
Kremy będziemy testować od 1 lutego przez cały miesiąc, wypełnimy ankiety po 2 tygodniach stosowania i po miesiącu. 
Kremy dotarły w opływającym luksusem pudełku.

Pudełeczko sobie zostawiam, przyda się na inny prezent bądź po prostu dla ozdoby w pokoju :) 
A co dostałam? A no podwójny zestaw kremów:
- Organic Ocean Bio -Marine Technology - Anti Aging krem pod oczy 30ml
- Organic Ocean Bio-Marine Technology - Anti Aging krem na dzień 50ml
- Organic Ocean Bio-Marine Technology - Anti Aging krem na noc 50ml :)
Pudełka jak i same słoiczki kosmetyków wyglądają bardzo ładnie. Zresztą to jest marka ze średniej półki cenowej - każdy z nich kosztuje około 50zł :)
A tak się prezentują opakowania:

No i to na tyle, trochę się tego nazbierało i każdemu, kto przebrnął przez tego posta, serdecznie gratuluję :D Jeśli chodzi o najbliższe plany, no to zamierzam dokupić jeszcze zapasik szamponów Batiste, miniaturki też mi się przydadzą :) 

Buziaki, 


8 komentarzy :

  1. Też czekam na ten zestaw kremów, kiedy go dostałaś, jeśli można spytać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W czwartek :) kurierem. A podobno wysyłali w poniedziałek

      Usuń
  2. Super nowości :) Rozpieścili Cię na święta;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz co teraz testować:) Misiu słodki a czapka urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że lakiery odpryskują :( ja nie mam z tymi markami większych problemów a mam dosyć problematyczną płytkę :p Może odtłuść następnym razem płytkę? (choćby spirytusem kosmetycznym)
    A co do gumki to szkoda że się porwała, ale ja mam też w sumie oryginał i jedna tez mi się przerwała ale kropelka sobie z tym poradziła :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie ja tez nie miałam problemu z lakierami np Sally Hansen... :) Więc nie wiem o co chodzi, ale bede robic kolejne podejscia tak jak mówisz :)
      A gumka gumką, ja mam te gumki podróbki z rossmanna i są świetne i nie rwą się :D

      Usuń
  5. O matko boska ile tego :D Ja powoli odwykuję więc nie prędko zobaczę tyle dobroci u siebie :D

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, nie odgryzę Ci palca :)