niedziela, 24 stycznia 2016

Projekt makijażowy | Inspiracja - Celebryta - Kim Kardiashian | Tydzień 2

Pora na makijaż z tygodnia 2 - każda z nas wybrała celebrytę, którego/której makijażem się zainspiruje. Na youtube jest wiele tutoriali, więc to dość proste. Albo tak się tylko wydaje :)


U mnie trafiło na makijaż a'la Kim Kardashian. Jak wyszło? Tym razem nie będe pokazywać wszystkiego krok po kroku, bo zeszłoby mi się wieki z opisaniem każdej warstwi szpachli, którą nałożyłam na twarz. Bo chodziło głównie o to, żeby pobawić się w konturowanie, inspirując się ilością gładzi szpachlowej na twarzy Kardashianki :D

To, czego użyłam:


  • baza pod makijaż Bell  neutralizująca zaczerwienienia 
  • podkład Rimmel Match Perfection - jednak ten podkład jest mało kryjący i trzeba było rozjaśnić trójkąty wzdłuż nosa i pod oczami podkładem:
  • Loreal True Match nr N1
  • korektor Maybelline Affinitone odcień 03 Sand 
  • paletka korektorów Ushas 
  • podkład Maybelline Affinitone jako bronzer, w odcieniu 30 Sand Beige
  • paletka korektorów W7 Hide 'n'Seek
  • puder transparentny QUIZ
  • rozświetlacz The Balm Mary-Lou Manizer
  • bronzer W7 Honolulu
  • żel do brwi W7
  • kredki matowe Golden Rose nr 10 i 12, rozjaśnione podkładem Loreal
  • tusz do rzęs Avon Big&Darling 
  • paletki cieni: MakeUp Academy Undressed, oraz Lovely nude make up kit ;)
Efekt tym razem nie jest powórnywany przed/po, ale można porównać do reszty makijaży, bardziej naturalnych. Po nałożeniu wieeeelu warstw tapety, korektorów, szpachli... Na wadze przybyło 10kg :D




Oto odnośniki do makijażu pozostałych dziewczyn biorących udział w projekcie:


Przypominam o rozdaniu, odnośnik w lewej kolumnie strony :)

13 komentarzy :

  1. Ależ Ty musisz być opalona, że używasz korektora Affinitone 03. Ja używam 01 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciemne oczy i konturowanie twarzy jest, więc zadanie wykonane na sto procent :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brakuje mi mocniej podkreślonych brwi. Trochę giną w tym makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle nie sa podkreslone, tylko żelem :) bardzo nie lubię z nimi kombinować, bo dla mnie w kazdej wersji wyglądają śmisznie :)

      Usuń
  4. Zgadzam się z Agusiakiem - brwi mogłyby być mocniej podkreślone :P Ale reszta - bez zarzuty - fajny makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, brwi powinny być bardziej podkreślone, zwłaszcza, że masz dość ciemny kolor skóry, więc możesz poszaleć ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam ciemnego koloru skóry :) Jestem po prostu czerwona :)

      Usuń
  6. Fakt, mocniejsze brwi by się przydały. Przy Kardashiance niestety trzeba zrobić niezłą machę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie również mogłabyś bardziej podkreślić brwi, jeśli uważasz, że wyglądają śmiesznie uwierz mi to tylko kwestia przyzwyczajenia :D
    Co powiesz na wspólną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  8. ciężko naśladować makijaż Kim składający się z tysiąca warstw ale bardzo fajnie CI to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brakuje mi jedynie podkreślonych brwi. Całość ciekawie się prezentuje, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, nie odgryzę Ci palca :)