niedziela, 21 lutego 2016

Dzień dla Włosów #14 - wreszcie olej!

Przy ostatnim dniu dla włosów wspominałam, że następny wpis z tej serii wreszcie zaowocuje próbą z olejowaniem. Jak mi poszło?


Do tego dnia dla wlosów użyłam następujących kosmetyków:
- olej kokosowy
- odzywka BeBeauty z keratyną - świetnie spisuje się równiez solo
- szampon Alterra kofeina & granat
- maska Alterra kofeina & granat
- wcierka Jantar - to ta mała urocza buteleczka z atomizerem :) 

Włosy przyjęły dość dobrze rozpuszczony olej, który trzymałam na głowie około 30 minut, może trochę dłużej. Następnie zemulgowałam olej odżywką z biedronki, która zrobiła to ekspresowo, w 2 minuty. Umyłam włosy szamponem z Alterry, który jest mega wydajny i super odświeża włosy. Po takim zabiegu włosy już były odpowiednio nawilżone olejem, ale dołożyłam im jeszcze maski do kompletu z Alterry. Po 30-40 minutach spłukałam wszystko i we włosy, z których odcisnęłam już wodę, wtarłam Jantara. 


Jak poszło? Całkiem nieźle, zobaczcie sami.







Jak poszło?

Zdjęcia pokazują, że poszło bardzo fajnie. Włosy są intensywnie nawilżone i odżywione, ale to pierwszy olej od dłuższego czasu, który rzeczywiście nawilżył, a nie przetłuścił, moze też dlatego, że nałożyłam go mniej za Waszymi radami. Końcówki są zniszczone, albo mi się wydaje. Dawno ich nie podcinałam, ostatni raz w sierpniu, więc chyba niedługo sobie je podetnę z deczka. Włosy niestety tracą na świeżości coraz szybciej, i ostatnio traktuję je ciągle pianką, bo zakręcam je na noc na opaskę, żeby sprawić sobie loczki - o tym napiszę kiedyś w przyszłości. Generalnie jestem zadowolona z efektu, który sprawił ten zestaw. Włosy błyszczą jak trzeba, i w dodatku są proste. 

Przypominam, kto nie widział, już udostępniłam post niżej wyniki z rozdania :) 
Buziaki :)

15 komentarzy :

  1. Śliczne włosy. Ja bardzo lubię te odżywki BeBeauty z biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, poszło bardzo fajnie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też ostatnio olejowałam włosy ^^

    crybb-x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Włosy bardzo ładnie błyszczą, moim zdaniem udana pielęgnacja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udana, ale ostatnio jakoś w ogóle nie mam natchnienia do olejowania :D

      Usuń
  5. Haha, zrobiłyśmy dzisiaj zupełnie to samo :D z tym że ja nie emugluję oleju bo po takiej czynności na koniec mam szopę na głowie o.O

    Jak się sprawdza u Ciebie maska Alterry? Dla moich końcówek jest za słaba :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny efekt, pięknie błyszczą =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Duża zmiana! Co do podcinania to warto robić to często. Ścinam co miesiąc, a rosną bardzo szybko, więc nie tracę na tym wiele, a mogę cieszyć się zadbanymi końcówkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odżywki z BeBeauty są świetne i tanie ;) Sama używałam żółtej i tej różowej wersji. Sprawdziły się naprawdę okay :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię olejować moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie nie działają te produkty :(
    ___________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak się sprawdza u Ciebie olej kokosowy na włosy?

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje lubią olej kokosowy:) stosowany systematycznie daje dobre efekty.

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, nie odgryzę Ci palca :)