niedziela, 14 lutego 2016

L'biotica, Biovax Caviar - szampon | Recenzja | Rozdanie

Hej hej ho! Jakiś czas temu w Rossmannie była promocja na ten oto szampon, więc skusiłam się. Co o nim sądzę?

Mamy dziś do czynienia z szamponem kawiorowym.
L'biotica Biovax, Caviar - NAWILŻENIE


Produkt - opis od producenta

Nowy intnsywnie regenerujący szampon z linii Biovax Caviar - unikalne połączenie delikatnych substancji myjących oraz drogocennych składników aktywnych: czarnego kawioru i złotych alg. Jego bogata formuła łagodnie myje i jednocześnie pielęgnuje włosy, otulając je prawdziwym luksusem. Kremowa piana i subtelny zapach sprawiają, że mycie włosów staje się rozpieszczającym zmysły rytuałem.

Opakowanie

Duża, czarna tuba z luksusowym dizajnem. Tuba jest w miarę miękka, do połowy zużytego produktu nie ma problemu z wydobyciem szamponu, w dodatku jest tam jakaś blokada, która zapobiega wylaniu zbyt dużej jego ilości.

Zapach

Pachnie delikatnie, niewyczuwalnie przy myciu włosów, ale przy wąchaniu dłużej z opakowania już może drażnić, troszeczkę waniliowo.

Wydajność

Średnia, trudno wyczuć ile tego szamponu dać, żeby nie przesadzić, bo super się pieni.

Od producenta

Nowa Linia Biovax Caviar to wysublimowane połączenie perełek kawioru i wyjątkowych złotych alg, które współgrają ze sobą, tworząc niezwykle luksusową pielęgnacją dla włosów spragnionych nawilżenia.

Ekstrakt z kawioru - bogactwo składników odzywczych zamkniętych w czarnych perełkach kawioru sprawia, że składnik ten wszechstronnie działa na włosy. Dzięki zawartości przeciwutleniaczy chroni je przed utratą koloru i zachowuje ich młodość. Aminokwasy i lipidy kontrolują poziom nawilżenia włosów i wygładzają ich powierzchnię, dodając im szlachetnego połysku.
Złote algi -  obfitujące w białka, witaminy i minerały algi morskie stanowią przebogate źródło składników nawilżających i wzmacniających włosy. Złote algi z rodzaju Laminaria wykazują silną aktywność przeciwko promieniowaniu UV, chroniąc włosy przed fotostarzeniem.
Sposób użycia

Skład

Aqua, Ammonium Lauryl Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Di-PPG-2 Myreth-10 Adipate, Acrylates/Vinyl Neodecanoate Crosspolymer, Glycerin, Caviar Extract, Laminaria Ochroleuca Extract, D-panthenol, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Polyquaternium-10, Dicaprylyl Ether, Lauryl Alcohol, Styrene/Acrylates Copolymer, Glycol Distearate, Laureth-4, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Trideceth-9, Caprylic/Capric Triglyceride, Tetrasodium EDTA, Propylene Glycol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Benzoic Acid, Formic Acid, Sodium Chloride, Mica, C.I. 77891, C.I. 77491, Parfum, Lactic Acid, Linalool, Limonene, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal.
Cena

Moja opinia

Szampon świetnie myje, natomiast nie daje on efektu nawilżenia włosa, włosy nie są też gładkie i nie błyszczą się lepiej niż po innym szamponie. Nie przedłużył okresu świeżości włosów. 

No nikt mi nie wmówi że te włosy emanują blaskiem, są gładkie i nawilżone [?]!!! 

Ocena

1/5

Cena

Rossman, 18,99,-

Podsumowując, 

Szampon to zwykły szampon, umył skórę głowy, zmył z włosów zanieczyszczenia wytworzoną pianą... No i w sumie tyle. Błyszczą się tak jak zwykle, włosy nie są tak gładkie jak po użyciu maski czy odżywki. W dodatku baaardzo ciężko je rozczesać, plączą się niemiłosiernie. Jestem już po zużyciu połowy szamponu, mam nadzieję, że więcej nie pokuszę się, żeby po niego sięgnąć, bo  zdarzają się dużo lepsze szampony. Chyba nie jest warty tej normalnej ceny (kupiłam w promocij za 9,90). Spodziewałam się czegoś więcej.

Przypominam także o rozdaniu, które kończy się już jutro :) 


16 komentarzy :

  1. Ja miałam maskę z tej serii i sprawdzała się dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maskę mam z serii, ale Diamond, i owszem, sprawdza się super, ale szampon - NIE :)

      Usuń
  2. No to jak nie mam nawilżenia po nim to lipa:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecież szampon jest do mycia a nie do nawilżania czy odżywiania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisali takie bzdury na tubce, więc się do nich odniosłam :)

      Usuń
  4. Jak dla mnie szampon to szampon - ma myć, nie plątać włosów i przede wszystkim ich nie obciążać (a niektóre szampony z silikonami to potrafią). Po żadnym szamponie nie mam nawilżonych włosów, także wydaje mi się, że zbyt surowo go oceniłaś :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oceniłam go też na tle obietnic producenta - obiecywał nawilżenie, a tu nawet włosy rozczesać trudno :D

      Usuń
  5. Ciekawy szampon, nieciekawy efekt

    OdpowiedzUsuń
  6. za taką cenę jak na szampon to nie warto skoro efektu brak a domyć to umie każdy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uuuu no to kiepsko z tego co widzę.
    Ja najbardziej lubię złotą wersję :) Daje nawilżenie i odżywienie oraz lśniący wygląd włosów :)
    masz fajny odcień włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wypadł najlepiej i raczej z tego względu po niego nie sięgnę. Dobrze jest przeczytać jakąś recenzję przed zakupem :)
    ________________________________________________

    Zapraszam na rozdanie, do wygrania 5 lakierów hybrydowych Semilac!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uf, dobrze, że jednak go nie kupiłam!

    OdpowiedzUsuń
  10. uuuu takich szamponów to my nie chcemy

    OdpowiedzUsuń
  11. Totalna klapa.. :/ Trafia na moją czarną listę! :D

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, nie odgryzę Ci palca :)