niedziela, 7 lutego 2016

PROJEKT MAKIJAZOWY #3 | MAKIJAŻ WALENTYNKOWY

Dziś pojawia się trzeci już wpis z serii Projekt Makijażowy, tym razem z moją propozycją makijażu na walentynki. 

Dla mnie to kolejny normalny dzień, raczej po walentynkach jest bardziej emocjonujący, bo 15ego mam urodziny :) Szybko i na temat, przedstawię kosmetyki, których użyłam oraz efekt ich połączenia.



  • krem Esentire Organic Ocean krem na dzień Anti Aging - testowany przeze mnie krem działający antystarzeniowo, fajnie nawilża, nie zapycha, ale strasznie śmierdzi
  • baza  Bell Anti Redness - kryjąca zaczerwienienia baza
  • mieszanka podkładów Loreal True Match odcień N1 oraz Eveline Matt Proffessional odcień 44 Natural
  • puder półtransparentny matujący Wibo Fixing Powder
  • korektor na niedoskonałości Loreal True Match w odcieniu 4 Beige - w odpowiednim świetle okazuje się, że lepiej byłoby w ogóle bez tego korektora, który mocniej podkreślił wypukłości
  • bronzer Honoluly by W7 - najlepszy bronzer w chłodnym odcieniu, delikatnie wykonturowałam część koło uszu, górę czoła oraz pod kością policzkową z pomocą pędzla Hakuro H14
  • paleta cieni Urban Decay Naked 3 - paleta w odcieniach brązów, więc taki jest ten makijaż
  • baza pod cienie Ingrid
  • tusz do rzęs Essence multi action
  • kredka do ust Golden Rose Matte Lipstick Crayon w odcieniu 08
  • pędzle Hakuro o numerach: H50 (podkład), H55 (puder), H14 (bronzer), H80 i H77 do cieni

Makijaż wyszedł brazowo, ale dość delikatnie. Może usta zbyt czerwone, brwi znowu nie podkreśliłam, bo bardzo tego nie lubię. 
Jakie efekty tych kosmetyków? Spójrzcie poniżej.


Odnośniki do makijaży pozostałych dziewczyn biorących udział w projekcie:

  

12 komentarzy :

  1. Bardzo ładnie wyszedł. :) Też lubię ten bronzer Honolulu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Usta niestety mocno przerysowane - szczególnie na dolnej wardze widać spore wyjechanie :) Podkreśliłabym nieco brwi, a poza tym bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowiek uczy się na błędach :) najlepiej się uczy kiedy niestety uczy się na swoich. Wezmę to pod uwagę na przyszłość :)

      Usuń
    2. A moim zdaniem usta wcale tak źle nie wyglądają,może są delikatnie przerysowane ale tragedii nie ma :) Ja również podkreśliłabym brwi.A tak ogólnie makijaż śliczny :)

      Usuń
  3. Ładnemu we wszystkim ładnie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie Ci w takim makijażu :) Niestety taki kolor ust do mnie nie pasuje a szkoda bo u Ciebie bardzo ładnie się prezentuje. I strasznie zazdroszczę tej paletki i bronzera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bronzer jest tani, więc na wyciągnięcie każdej ręki, na ezebrze ok 12zł. Natomiast paletka podkradziona mamie, także również nie jest moja, ale głownie ja ją używam :)

      Usuń
    2. Nienawidzę zakupów przez internet ale chyba będę musiała to zmienić :) Dzięki za info ;)

      Usuń
  5. Zapraszam do konkursu: *KLIK*. Do zgarnięcia jest zestaw kosmetyków, a wystarczy poklikać w linki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Delikatny, podkreślający urodę i tak powinno być :)

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, nie odgryzę Ci palca :)