czwartek, 18 lutego 2016

WYNIKI ROZDANIA URODZINOWEGO

Oczywiście było to moje rozdanie urodzinowe. To ja 15.02 skończyłam drugi raz z rzędu 18 lat :D

Podsumowanie w liczbach

W rozdaniu wzięło udział osób: 60 (tym samym mniej więcej tyle przybyło obserwatorów)
Do rozdania zakwalifikowało się osób: 58
W rozdaniu przyznałam losów: 269
Tyle osób zalajkowało mój fanpage na facebook'u: 47 
Tyle osób założyło konto na DC z mojego linku: 7
Tyle osób aktywowało konto na DC z mojego linku: 1


Parę słów wyjaśnień co do przyznawanych punktów:

- jeśli ktoś nie zaobserwował bloga, nie sprawdzałam dalszych punktów i w ogóle nie brałam pod uwagę tejże osoby
- jesli ktoś miał już konto na DC, przyznawałam punkty w ilościu: 2 - gdyż właśnie stamtąd prawdopodobnie dowiedział się o rozdaniu :)
- jeśli ktoś założył konto na DC, ale nie aktywował, dawałam 1 punkt
- udostępnienie baneru na blogu miało być na pasku bocznym, bo tam wszyscy patrzą, a nie w jakichś zakładkach, dlatego za pasek boczny były 2 punkty, a za zakładkę tylko 1
- jedna osoba nie zaakceptowała regulaminu, ale jej przyznałam punkty, uznawszy, że w razie wygranej, powinna notatkę o akceptacji regulaminu załączyć w mailu


No i nie rozciągając posta, przypomnę tylko zdjęciem, co było do zgarnięcia:

No a szczęsliwym numerkiem jest... 

Który to został przypisany pani...
Wyślij dane adresowe z maila, który podałaś przy zgłoszeniu, masz na to czas do 21 lutego do pólnocy, jeśli nie wyślesz adresu, losuję kolejną osobę, także STAY TUNED! 
mój mail: magdalenawinchester@gmail.com



Następne rozdanie lub konkurs będzie z rosyjskimi kosmetykami na 200 obserwatorów, macie ochotę? :) 

21 komentarzy :

  1. Gratuluję i mam nadzieję, że następnym razem mi się poszczęści, a szczególnie na rosyjksie cudeńka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie 244! :D Gratuluje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O BOŻE WYGRAŁAM NCJFEHDVCU IOEFVHGIQEOUMPWQHFGUEWIYHCD,KXD[QHO
    Już wysyłam dane adresowe i serdecznie dziękuję!
    To moja pierwsza tego typu nagroda i to uczucie... WSPANIAŁE
    Jednak było warto!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję!Mam nadzieję, że i mnie się kiedyś uda :)

      Usuń
    2. Dziękuję i na pewno Ci się uda! Powodzenia!

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :D Czekam na ten konkurs z "rozjanami" :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak tylko przyjdzie paczka to zrecenzuje kosmetyki na blogu:
    www.ostrepioro-klawiatura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, nie odgryzę Ci palca :)