sobota, 19 marca 2016

Prezenty urodzinowe od Clouders - Listy do Clouders - Edycja Urodzinowa | DRESSCLOUD!

Na portalu DRESSCLOUD odbywa się właśnie całoroczna edycja listów do użytkowniczek tego portalu. 

Każda z nas podawała swój miesiąc urodzin, adres, następnie @doughnut zrobiła listę, kto kiedy ma urodziny, i na każdy miesiąć przypada kilka osób, którym inni wysyłają kartki, przesyłki, próbki, kosmetyki, co tylko dusza zapragnie, i na ile możemy sobie pozwolić.
Ja sama w styczniu wysłałam 2 listy, w lutym wysłałam 4, i w marcu wysłałam jeden. W kwietniu planuję może dwie :)
Ale do rzeczy - do mnie dochodziły przesyłki bardzo często. Każda z użytkowniczek podawała 3 określenia/motywy, które najbardziej lubi. U mnie były to: Królewna Śnieżka oraz Myszka Mickey i Minnie , piękne zapachy, kosmetyki.


I dostałam aż 9 listów! <3


Pierwsze dwa dotarły już 1 lutego, a urodziny 15. Można wysyłać listy przez cały miesiąc.

a) od ksanaru dostałam próbeczki: krem Pharmaceris, krem Vichy, cukierki, wafelek, rysunek Myszki Mickey oraz cudowny list. Jako dekoracja - urocze, niebieskie piórka :)
 b) od CichooBadz dostałam śliczną, rysowaną kartkę z Myszką Mickey i Minnie, dwie maseczki do twarzy Ziaji oraz sól do kąpieli w saszetce Isany :) 

c) kolejna była od Fabuleux, od której dostałam próbkę kremu nawilżającego Avon oraz paletkę cieni i uroczą pocztówkę :) 

 d) od BlueVelvet dostałam śliczną kartkę, rysunek Minnie i dwie próbki: Vichy i Ziaja :)
e) od maggielou dostałam śliczną kartkę pandę, puzzle z Minnie i Daisy, czekoladkę, miniaturkę żelu pod prysznic Apart, kolczyki wkrętki, maleńką myszkę z serkiem :) 
f) od dagusqa dostałam śliczną biżuterię z kokardką a'la Minnie, saszetkę z odżywką Pantene, zmywacz w chusteczce, maskę do twarzy Marion, urocze lustereczko kieszonkowe w kwiaty, bransoletkę na rzemyku, spineczkę serduszko, tealighty o zapachu chyba żurawinki, kartkę i dwie gumki do włosów invisibobble :) 



g) od biscuiits dostałam śliczną kartkę rysowaną z Minnie, szampon z odżywką Marion, saszetkę z solą do kąpieli Isana oraz słodycze i kawka, poza tym jeszcze wosk zapachowy :) 
h) od dids dostałam również mega zestaw, słodycze z Minnie, urocza kartka z motywem myszki, herbatka, naklejki wodne na paznokcie z Minnie oraz urocze serduszka-kule do kąpieli handmade w super opakowaniu!


Gorąco zachęcam do rejestracji na Dresscloud, dzięki czemu możecie poznać super ludzi, poznać nowe kosmetyki, biżuterie czy ubrania, mamy dostęp do szybkiej informacji o konkursach, ponieważ każda clouders bardzo chętnie dzieli się takim info na forum. W razie problemów, również służymy pomocą :) 

Te i inne akcje są świetne. :) 
Aktualnie trwa
1. List do Clouder - Wielkanoc - ja swoją paczkę już wysłałam :) 
2. Wymiana kosmetyczna - edycja wielkanocna.

Jeśli chciałabyś się zarejestrować, byłoby miło, gdybyś zrobiła to z mojego linka polecającego:

3 komentarze :

  1. Świetna sprawa! Takie paczuszki muszą sprawiać wiele radości, zwłaszcza rysunki! :D

    PS: Zapraszam na rozdanie, jeśli masz ochotę na kolejną paczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezenty, fajnie, że uczestniczki się wysiliły i same zrobiły w większości kartki bądź rysunki :D

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, nie odgryzę Ci palca :)