niedziela, 13 marca 2016

Projekt makijażowy | Makijaż jedną paletką - Naked 3

W kolejnej odsłonie Projektu Makijażowego prezentujemy makijaż z wykorzystaniem jednej palety. U mnie jest nią Naked 3 by Urban Decay :) 


Poniżej kosmetyki, których użyłam: 
- baza to emulsja nawilżająca Mary Kay Botanical Effects, by nawilżyć bardzo suchą ostatnio skórę
- podkład mineralny Ingrid nawilżający i wygładzający w odcieniu 28, który był chyba najjaśniejszy, a trochę ciemnieje po nałożeniu, jednak nie jest tragicznie, aczkolwiek producent obiecuje 16h trwałości, tymczasem nie wytrzymuje nawet 8h :) 
- puder bambusowy Ecocera - cudownie absorbuje sebum, matuje na cały dzień :) 
- bronzer Bahama Mama :) 
- rozświetlacz Mary Lou
- róż Bourjois w odcieniu 34
- tusz do rzęs Maybelline Lash Sensational - nie lubię się bawić z tą szczoteczką, ale czasem mi się udaje :D
- paleta cieni Urban Decay Naked 3
- puder do brwi Golden Rose nr 104
- kredka matowa Golden Rose nr 08 :) 
- korektor pod oczy Maybelline Affinitone nr 01 - nie ma na zdjęciu :D 
- gąbeczka do makijażu z aliexpress
- pędzle Hakuro

Jak wypadł zestaw? Niżej efekty :) 


Co do tej pory wniósł do mojego życia ten projekt? Ano sprawił, że zaczęłam codziennie podkreślać brwi, na co wielokrotnie zwrócono mi uwagę. Teraz dziwnie się czuję bez ich podkreślenia, stało się to moją rytuną. Bardziej przykładam się do blendowania cieni, usta również maluję z większą starannością. 

I jeśli ktoś chciałby razem z nami podejmować się kolejnych makijażowych wyzwań/tematów, które omawiamy co 2 tygodnie i wstawiamy posty z linkami do innych uczestniczek, proszę o zostawienie maila w komentarzu, skontaktujemy się :) 

Linki do pozostałych makijaży dziewczyn: 
 

7 komentarzy :

  1. Też używma tego podru z ecocery ;)
    świetne kosmetyki;)

    Mogę Cię poprosić o poklikanie w linki w poście ??
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/03/wish-lista-dresslink-cndirect.html
    Bardzo mi pomożesz;) buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mary Lou zawsze się sprawdzi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam pudry z Ecocery! Obecnie używam ryżowego.
    Makijaż świetny :)

    Pozdrawiam i zapraszam!
    http://crybb-x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że przez ten projekt każda z nas się czegoś uczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie zdjęcia są tragiczne, nie widzę nic na nich :( Czy nakładałaś jakiś efekt?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet najpiękniejszy makijaż oka bez podkreślonych brwi będzie wyglądał słabo... Dobrze, że zaczęłaś je podkreślać :)

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, nie odgryzę Ci palca :)