piątek, 4 marca 2016

Rosyjska Wulkaniczna Glinka Czarna - jak oczyścić twarz!

Wyczytalam gdzieś kiedyś, że czarna glinka pomaga w walce z trądzikiem i oczyszcza skórę. Znalazłam taką. Co to za glinka i czy faktycznie pomaga, przeczytasz niżej. :)

Produkt

Wulkaniczna Czarna Glina - oczyszczająca glinka dla każdego typu skóry. Daje efekt matujący.

Opakowanie

Glinka znajduje się w szczelnej saszetce z uroczym design'em.

Zapach

Może to Cię zaskoczyć, ale glinka pachnie błotkiem. Nah nah, dobre błotko ;)

Wydajność

Taka saszetka, myślę, że wystarczy na ok 10 użyć, jak nie więcej. Trudno to jakoś rozplanować, ile dać glinki żeby rozrobić idealnie na całą twarz. Zużyłam połowę glinki, a używałam chyba 6 razy.

Od producenta

Kamczatska glinka to doskonały naturalny środek do głębokiego oczyszczenia i delikatnej pielęgnacji skóry. Usuwa powierzchniowe i głębokie zanieczyszczenia z porów skóry, sprzyja regeneracji, reguluje pracę gruczołów łojowych, ściąga pory, tonizuje, zrównuje teksturę i koloryt skóry. Zwiększa intensywność wchłaniania składników aktywnych kremów i emulsji, co znacząco poprawia ich działanie. PRODUKT NATURALNY.

Sposób użycia

Glinkę zalewamy ciepłą wodą, mieszamy do uzyskania konsystencji śmietany. Otrzymaną masę nakładamy na skórę z pominięciem okolic oczu. Zmywamy wodą po 10-15 minutach. Dla uzyskania widocznych efektów proponujemy stosowanie maseczki 1-2 razy w tygodniu. Produkt tylko do stosowania zewnętrznego.

Glinki można dodać też do kąpieli, co znacznie obniży poziom stresu oraz zadziała regenerująco na nasze ciało.

Skład

Wysoce oczyszczona 100 % naturalna glinka czarna.

Cena

4,99/75g

Moja opinia

Czarna glinka to był u mnie strzał w dziesiątkę. Nie stosowałam jej 1/2 razy w tygodniu, ale potrafiłam ją przygotowywać nawet 4 dni z rzędu, co pozwoliło na pozbycie się zaskórników w oko0licy nosa. Znacznie przsyczyniła się do usuwania i gojenia trądzikowych gul podskórnych. Przy użyciu przy dłuższym trzymaniu jej na skórze, potrafi stworzyć okropną skorupę, a kiedy zaczyna piec, czuję, że działa. Potem po zmyciu ciepłą wodą, skóra jest troszkę sucha, ale pozbywamy się nadmiernego sebum, w dodatku jego wydzielanie normuje się. Jest genialna w swoim działaniu, a za tak niewielkie pieniądze działa lepiej, niż jakakolwiek droższa maska! Skóra na twarzy pozostaje napięta i o zdrowym wyglądzie. 

Ocena

5/5

5 komentarzy :

  1. Zaciekawiła mnie ona, gdzie ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. ja miałam z tej firmy w niebieskim opakowaniu, ale była średnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czaje się na rosyjskie produkty już dłuższy czas, nawet w sklepach eko ostatnio je znalazłam, maseczkę koniecznie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawa maseczka az mam chęć ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, nie odgryzę Ci palca :)