czwartek, 21 kwietnia 2016

Denko ostatnich miesięcy #6

Uff, dawno nie było denka. Ale teraz mam trochę czasu, to wreszcie dokopałam się do zdjęć, mimo że pudełka już dawno wyrzuciłam. Całkiem sporo się tego nazbierało :)
To denko jest już stare i powoli kolekcjonuję nowe pudełeczka, niemniej jednak te również chcę opisać.
1. Mydło do kąpieli Ziaja Kozie Mleko - mydło było w postaci kremowej, czyli taką, jaką lubię najbardziej, niemniej jednak jak to mydło, znacznie wysuszyło moją skórę. NIE KUPIĘ PONOWNIE.
2. Szampon Batiste Original - najlepszy suchy szampon dla moich włosów. KUPIĘ PONOWNIE. 
3. Żel odblokowujący pory Garnier - nie był zły, podobno trzeba używać minimum przez 2-3 tygodnie, ale mi po paru dniach wysuszał potwornie twarz...Mimo że mam cerę tłustą, mieszaną. Dlatego ciężko go używać. :) RACZEJ NIE KUPIĘ PONOWNIE.
4. Kremowy żel pod prysznic Dove, czyli mój absolutny ulubieniec, ulubiona marka jeśli chodzi o kremowe żele pod prysznic. Cudownie rozprowadza się po ciele i daje uczucie nawilżonej skóry. KUPIĘ PONOWNIE. 
5. Mydło do mycia rąk Isana, w wersji limitowanej świątecznej. Mydło niestety niesamowicie wysuszało, ale miałam chyba 3 wkłady do niego, także dłuuugo czekałam, aż się skończy. NIE KUPIĘ PONOWNIE. 
6. Płyn micelarny Garnier 3w1, był dość drogi, ale strasznie mało wydajny jak dla mnie. Znalazłam innego ulubieńca i tego raczej już NIE KUPIĘ.
7. Płyn do czyszczenia soczewek ReNu - co tu dużo pisać, najlepszy płyn ever! KUPIĘ PONOWNIE. 
8. Szampon oczyszczający Barwa żurawinowy - ślicznie pachniał, super się pienił, nie przesuszał włosów. KUPIĘ PONOWNIE. 
9. Antyperspirant w sprayu Adidas 6w1 - kupiony na jakiejś promocji w Rossmannie za ok 6zł, ślicznie pachniał. MOŻE KUPIĘ PONOWNIE.
10. Żel oczyszczający twarz tołpa, dobrze oczyszczał, ale znalazłam tańszy zamiennik (BeBeauty z biedry! :D). NIE KUPIĘ PONOWNIE. 
11. Szampon "Aktywator wzrostu" Babuszka Agafia - niestety nie aktywował wzrostu mojego włosa, ładnie pachniał lasem. MOŻE KUPIĘ PONOWNIE. 
12. Szampon do włosów Alterra z kofeiną - ślicznie pachniał, szampon jak szampon, MOŻE KUPIĘ PONOWNIE. 
13. Żel pod prysznic z edycji limitowanej świątecznej Isana - wysuszał skórę, podobnie jak mydło. NIE KUPIĘ PONOWNIE.


A wy co zdenkowałyście w ostatnim czasie? Używałyście którychś z tych produktów? :)

3 komentarze :

  1. Spore denko :) też mam kozie mleko z ziaji, ale jeszcze nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Ci się sprawdziło kozie mleko? :)

    Pozdrawiam i zapraszam! :)
    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cholerka, opublikowałam nie ten post co trzeba... :(

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, nie odgryzę Ci palca :)