poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Projekt makijażowy - makijaż kolorem

Dawno nie było posta na bloga, a to z okazji takiej, że zmieniłam lokum, poza tym jako malutka zwarta grupa miałyśmy lekki przestój jeśli chodzi o tenże projekt makijażowy. :) Niemniej jednak w końcu się udało i prezentuję Wam makijaż zainspirowany kolorem - u mnie jest to róż.

Niestety tym razem sama, bo to ostatni wpis z serii PROJEKT MAKIJAŻOWY, w dodatku solo, bo nam się skład wykruszył z różnych powodów. Aczkolwiek makijaż powstał i postanowiłam się nim pochwalić, bo jestem z niego w miarę zadowolona.

W dodatku po raz pierwszy przykleiłam rzęsy. :)

Do makijażu użyłam:
- pędzle z aliexpress i pędzelek płaski Hakuro do brwi
- podkład Loreal True Match N2
- rzęsy z chińczyka, na dość elastycznej niteczce
- puder Wibo Fixing powder
- paletka różu i cieni Boulevard de Beaute :) dostępna była w netto :)
- eyeliner Pierre Arthes
- biały klej do rzęs 
- paletka Essence Happy Girls Are Pretty - rozświetlacz i bronzer
- pomadka Golden Rose 124 
- puder do brwi Golden Rose nr 104
- tusz do rzęs Essence Multi Action
Całość utrwalona fixerem z Avon :)



Jakie efekty makijażu? Użyłam różu jako cień do powiek. Przyznam, że jest super napigmentowany, szkoda tylko że nie umiem zrobić zdjęcia takiego, by dobrze to pokazywało.

 Poniżej trochę zdjęć i z telefonu i z aparatu.


Na tym drugim zdjęciu światło mi zrobiło mi okropne plamy z bronzera niestety. :) Tak to efekt mi się podobał, choć nie opanowałam techniki przyklejania rzęs. :)

1 komentarz :

  1. Bardzo ładny makijaż :) Ja dopiero zaczynam raczkować w kwestii makijażu i mam problem ze zrobieniem dobrego zdjęcia bo aparat często zjada mi kolory.


    Kochana czy oddałabyś głosik na moje zdjęcie?
    https://apps.facebook.com/click_competition/28754/pl

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, nie odgryzę Ci palca :)