sobota, 14 maja 2016

Makijaż z moimi pierwszymi kosmetykami Kobo!

Hej Wam! Coś mi przeleciały dni przez palce i nie było mnie na blogu, ale już wpadam! Ciężko znaleźć wolny czas, ale maluję się na co dzień, dlatego właśnie taki post na dziś zaplanowałam. 

Do użycia makijażu użyłam kilku nowości. I muszę przyznać, że jestem z nich naprawdę zadowolona. 
Na początku przygotowałam twarz pod makijaż przez jej delikatne oczyszczenie po nocy żelem BeBeauty. Spryskałam twarz tonikiem Ziaja Liście Manuka. Następnie nałożyłam krem z filtrem SPF 30 Ziaja z zielonych oliwek. 

Kolejno nakładałam kosmetyki następujące:
  • NOWOŚĆ Podkład Revlon Colorstay do cery mieszanej i tłustej w odcieniu 180 BUFF, który idealnie dopasował się do mojej bladej karnacji, zakrył zaczerwienienia w dużym stopniu.
  • korektor Maybelline Affinitone nr 01 pod oczy - w celu rozświetlenia cieni. Dość lekki korektor, dlatego używam go z przyjemnością.
  • NOWOŚĆ kamuflaż Catrice w odcieniu 010, którego użyłam na niedoskonałości. Nie wiem, czemu tak długo czekałam z kupnem tego produktu! Jest genialny!
  • przypudrowałam całość pudrem ryżowym Ecocera
  • NOWOŚĆ wykonturowałam twarz bronzerem Kobo Proffesional, który jest chyba w najciemniejszym odcieniu. Idealnie wyszczupla twarz! :D
  • oczy zrobiłam paletką cieni Essence z edycji limitowanej Happy Girls Are Pretty
  • NOWOŚĆ dla mnie to nowość, ale wreszcie kupiłam maskarę Lovely Pump Up - fajnie rozdziela rzęsy i ogólnie jest świetna, jak na razie sprawdza się super.
  • brwi zrobiłam pudrem do brwi od Golden Rose w odcieniu 104 :) 
  • NOWOŚĆ na ustach nowy kolorek z Kobo o numerze 309. Jest boski! Idealnie kremowy i nawet wytrzymały.




Makijaż wytrzymał cały dzień. Niestety podkład zaczął się szybko ścierać z twarzy, ale to pewnie dlatego, że ciągle jej dotykam. 

A jak tam u Was nowości? :D

8 komentarzy :

  1. Bardzo fajny, dzienny makijaż. Zawsze miałam ochotę na przetestowanie podkładu Revlon Colorstay, ale żaden kolor mi nie odpowiada :C A odcień Buff to nie jest przypadkiem numer 150?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a może i 150 :D haha :D jest bardzi jasny ale dla Ciebie pewnie dobry będzie 110! :D

      Usuń
  2. Kolorek na ustach cudowny! Dla mnie na większe wyjście będzie jak znalazł ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam buffa 150:) Śliczny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  4. Kamuflaż Catrice to mój ulubieniec. Tak ciężko go teraz dostać... Pozdrawiam.
    http://avantvous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Delikatny, fajny makijaż, a kosmetyki Kobo hmm kiedyś będę musiała przetestować :)
    www.lifestyle-by-ag.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, nie odgryzę Ci palca :)