niedziela, 26 czerwca 2016

Magiczne wymiany kosmetyczne na DressCloud - edycja wielkanocna

Zalegają Ci kosmetyki na szafkach, są odkryte w połowie, albo w 1/3 i Tobie nie pasują? Dziewczyny na DressCloud znalazły na to radę. Jeśli jeszcze nie słyszałaś o tym portalu, to zajrzyj TUTAJ

Wymiana kosmetyczna spełnia zachcianki większości chętnych. Zbieramy 15-25 produktów i wymieniamy się paczką kosmetyków, które nam się nie przydadzą, a może są nowe i nie chcemy ich używać... 

Ja w swojej paczce oddałam głównie mgiełki do włosów, maskę Biovax nową, perfumy które mi nie podpasowały, no wyszło tego okolo 20 rzeczy. Sama wymieniłam się z Gabrysią, która miała dostęp do kosmetyków Balea i uszczęśliwiła mnie nimi. :) 

W swojej paczce dostałam:
- żel pod prysznic Balea
- piankę do golenia Balea
- piankę do włosów Balea - efekt objętości 
- żel do higieny intymnej Jessa
- krem do rąk w sprayu Paloma
- różany lotion do ciała 
- maseczki do twarzy Balea
- paletka korektorów do konturowania z aliexpress
- pędzel do podkładu z Ebelin
- dwa woski zapachowe
- mini kremik Nivea
- szablony do smokey i do rysowania brwi 
- lakiery do paznokci
- baza pod cienie MakeUp Revolution 
- pomadka Gosh i dwie pomadki matowe płynne z aliexpress
- radełko do skórek 
- dziwne urządzonko do przecierania okularów
- błyszczyki i mini kremik Nivea
- akcesoria do włosów- gumki. 

Całość prezentuje się super, dostałam paczkę pięknie zapakowaną w niebieskie pudełko w kwiaty. To tak, jakbym dostała prezent! 


Jeśli jesteście ciekawe, jak przebiegła wymiana w czerwcu, zapraszam TUTAJ



I jak, chętne? :)

3 komentarze :

Skomentuj, nie odgryzę Ci palca :)