piątek, 21 października 2016

Dlaczego NIE kupować na aliexpress?:O

Serię wpisów o tej sławnej już, azjatyckiej stronie powinnam raczej zacząć od.. JAK ZACZĄĆ KUPOWAĆ na aliexpress, ale niestety, prawda jest taka, że lepiej tam nie zaczynać kupować!

DLACZEGO?
Ponieważ przepijesz tam całą wypłatę. 

To nie są żarty. Nie zakładaj tam konta.
 
No a jak już założysz, to... Nie podpinaj tam swojej karty kredytowej.


BO JAK JUŻ TO ZROBISZ,
nie ma odwrotu... 

+++++++++++++

Nie, to nie są żarty. Na aliexpress są rzeczy, które kosztują 0,01$, ale są też takie, które kosztują 100$. Są takie, które kosztują 2,34$, i to już wychodzi prawie 10PLN (zależy od kursu na dany dzień). A jak nazbierasz w ciągu dnia 10 takich drobiazgów za ok 2$, to już masz wydaną stówę! Takie zgubne jest to kupowanie w innej walucie... A potem zaglądasz na konto i upss.. Ktoś tu chyba poszarżował... :D 

Generalnie na aliexpress można znaleźć często wielokrotnie tańsze rzeczy, niż w Polsce. Można znaleźć wszystko - nawet polską dwu-groszówkę, którą Chińczyk wystawił za 3$... 

Jeszcze jakiś czas temu aliexpress było po prostu rajem dla tzw. "JANUSZY BIZNESU", którzy byli pośrednikami na allegro, nakładając sobie marżę 100% do produktu, sprzedając podróbki. Teraz podróbek jest mniej, bo Alibaba prawie natychmiast usuwa takie aukcje... Ale jest na to sposób - o tym następnym razem. ;) 

REASUMUJĄC - 


NIE ZAKŁADAJ TAM KONTA!
hihihihi... 

8 komentarzy :

  1. A mi się marzy kurtka, która jest tylko na tej stronie hihi:)
    Nie zakładam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze dla kurtki warto :D I nie podłączać karty, tylko przez przelewy 24 :P

      Usuń
  2. Ja planowałam kupić pędzle Hakuro do oczu za 90 zł... Mama stwierdziła, że chyba oszalałam i właśnie wtedy założyłam konto na Aliexpress, i kupiłam pędzle za 6 zł. Mam nadzieję, że dojdą haha :). Odkąd mam konto, to coraz bardziej mnie kusi do kupowania innych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też jestem ciekawa czy dojdą. Ja zamówiłam tam pędzle Naked 3 za 25zł dla przyjaciółki i bardzo sobie chwali. Ja na razie skompletowałam cały zestaw pędzli :D

      Usuń

Skomentuj, nie odgryzę Ci palca :)