czwartek, 3 listopada 2016

Mój CZWARTY SWOP z Dresscloud - Lambre,Etja, Yves Rocher

Jakiś czas temu pisąłam Wam o stronie, na której wrzucamy zdjęcia swoich kosmetyków, stylizacji, makijaży, itp, zbieramy do tych zdjęć lajki (krysztalki), a potem kryształkami licytujemy zestawy kosmetyków... 

Zestawy naprawdę są różne, do tej pory wygrałam 3 swopy, ten jest czwarty, i każdy z nich był nieprzemyślaną decyzją, licytacją w ostatnim momencie. 

Tym razem do licytacji skłoniła mnie baza matująca oraz... nowy sposób pakowania przesyłki, czyli Dresscloud box. REWELACJA! Czułam się, jakbym rozpakowywała prezent. SZCZERZE.  Z kosmetyków po pierwszych testach jestem bardzo zadowolona. :) 

Paczkę przede mną otworzyła moja mama, ale starała się ją zapakować z powrotem tak, jak była! :D 

Nagrałam film przy otwieraniu pudełka. Zobaczcie! 



4 komentarze :

Skomentuj, nie odgryzę Ci palca :)