sobota, 19 listopada 2016

Rewelacyjny żel peelingującu Neutrogena Visibly Clear

Żel peelingujący dostałam już rozpoczęty, od przyjaciółki, na wypróbowanie.
 I bardzo jestem jej za to wdzięczna, ale jednocześnie wściekła. 
Wdzięczna za: możliwość przetestowania tak cudownego produktu.
Wściekła za: brak możliwości zakupu tego produktu w Polsce! :( 


Żel peelingujący jest szczelnie zamknięty w miękkiej tubie, z zamknięciem typu klik. Design tuby jest prosty, przyjemny dla oka. 
Sam produkt przeznaczony jest raczej do cery tlustej i mieszanej - takową posiadam latem i wiosną. Używałam produktu regularnie przez miesiąc. Produkt ma za zadanie usuwać zbędne sebum i przywracać skórze zdrowy wygląd. Dokładnie to robił! Skóra była oczyszczona, a podczas stosowania go, zmniejszyła się ilość zaskórników. 
Żel ma lekko kremową konsytencję. Zawiera w sobie delikatne, peelingujące drobinki. Nie jest tłusty, ale bardzo przyjemny. I co ważne - bardzo wydajny, bo już maleńka kropla wystarcza na umycie całej buźki...

Minusem jest dostępność - w Rossmannie widziałam tylko wersję różową, która jest dla cery suchej - podobno dużo słabsza od tego zielonego (kosztuje w Rossku ok 20zł). Czekam na dostępność zielonego!



Jeśli ktoś ma do niego dostęp, polecam wypróbować. To mój numer jeden do tej pory, jeśli chodzi o oczyszczanie twarzy. 

Ocena: 5/5

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Skomentuj, nie odgryzę Ci palca :)