sobota, 26 listopada 2016

Wymiana kosmetyczna na DRESSLOUD!


Wymiany kosmetyczne to moment, w którym każda z Clouders (użytkowniczki portalu) przeglądają swoje zapasy kosmetyków, a także te, które obecnie używają i rozwazają, czy są im potrzebne, a może chcą się wymienić na coś zupełnie innego, co chciałyby przetestować?

Dla mnie była to już moja trzecia wymiana. Dobrałam się z Sarą - (@mafia). Wymieniłyśmy się tylko za część przygotowanych paczek - na sztuki. Tym samym zrobiłyśmy sobie prezent, dostając zapakowane kosmetyki.

Moja paczka wyglądała tak: 
Ja swoją paczkę dostałam tego samego dnia, którego swoją dostała Sara. Obie byłyśmy wniebowzięte!!! :D 
Paczka przyszła zabezpieczona bardzo dobrze, dwie moje paletki nowe dotarły w nienaruszonym stanie. Każdy produkt z przyjemnością przetestuję! <3 

Moja paczka, którą dostałam, była równie świetna. 



W swojej paczce dostałam:
- paletkę W7

- paletkę matowych cieni od Technic
- krem bb z Tołpy
- pomadkę Wibo nude w odcieniu 01
- pomadkę Lip Lava 
- bronzer Smart Girls Get More
- tusz do rzęs Smart Girls Get More
- puder rozświetlający Anabelle Minerals

oraz fantastyczne dodatki w pościaci słodyczy, świeczuszek i maseczek. <3










Jak wrażenia?
Jeśli macie chęc się zarejestrować i mieć możliwość udziału w wymianach, 

zarejestruj się na DRESSCLOUD 

1 komentarz :

  1. Jestem tam zarejstrowana, ale jeszcze nie miałam czasu obejrzeć tej strony od A do Z :D

    Zapraszam Cię na rozdanie, które odbywa się na moim blogu :D http://thebloonde.blogspot.com/2016/11/pielegnacja-twarzy-rozdanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, nie odgryzę Ci palca :)