czwartek, 8 grudnia 2016

Receptury Babuszki Agafii - szampon tonizujący do włosów tłustych

Podobają mi się kosmetyki z serii Babuszki Agafii, dlatego kupiłam ten oto szampon do włosów. RECEPTURY BABUSZKI AGAFII - szampon tonizujący, dla włosów tłustych. 

Zawiera mydlnicę lekarską, centurię pospolitą, rumianek i łopian. Szampon nie zawiera parabenów. Warto zauważyć, że wiele produktów z tej serii nie zawiera SLS i krzyczą o tym na opakowaniu, a tutaj cisza o braku SLS, i na drugim miejscu w składzie mamy SLS. :P 

Szampon przygotowano na bazie oryginalnej receptury syberyjskiej zielarki Babci Agafii. Zawiera mydlicę lekarską, która jest naturalną, nieagresywną bazą myjącą, delikatnie oczyszczającą włosy. Ekstrakty centurii pospolitej, rumianku i łopianu regenerują strukturę tłustych włosów, normalizują pH skóry głowy, odżywiają i wzmiacniają korzenie nadając włosom naturalny, zdrowy wygląd. 
Łagodzi podrażnienia, suchość skóry, świąd. Ekstrakt łopianu - intensywny środek  znany jako numer 1 w walce przeciw wypadaniu włosow. Przyśpiesza wzrost włosów, normalizuje stan skóry głowy. 
Objętość butelki to 350ml, zapłaciłam w aptece 5,39zł. 


To są obietnice producenta, a jak to wygląda w praktyce? 

Kojarzycie szampon przeciwłupieżowy Head&Shoulders? I jak dobrze oczyszcza głowę - czasem aż tak dobrze, że mamy na głowie jeszcze więcej białych drobinek...  Otóż szampon Babuszki Agafii robi to jeszcze bardziej - włosy tuż po umyciu, są TĘPE, nie da się ich rozczesać, obowiązkowo trzeba je chociaż spryskać odżywką w sprayu, żeby można było to uczynić. Szampon pieni się jak na moje dość kiepsko, a ja że bardzo lubię pianę, to całkiem sporo go używam na raz. Mam go od tygodnia, a zużyłam już pół butelki. :D 

Naprawdę mocno oczyszcza skórę głowy, włosy nie przetłuszczają się tak szybko u nasady, nie są też aż tak bardzo oklapnięte po całym dniu. 
Produkt ma konsytencję prawie przezroczystego żelu, fajnie glutowatego. 
Tak czy inaczej, dla tłustej skóry głowy - potecam, bo mimo lepszego oczyszczania od Head&Shoulers, nie zauważyłam łupieżu. 

1 komentarz :

Skomentuj, nie odgryzę Ci palca :)