niedziela, 4 grudnia 2016

Smart Girls Get More - tani, lekki podkład.


Jesli szukasz lekkiego podkładu na lato, to ten jest dla Ciebie. 

Podkład matująco-nawilżający Smart Girls Get More. 

Rewelacyjna opcja dla osób, które szukają niewielkiego krycia, ale dobrej ochrony twarzy przed zanieczyszczeniami za niewielką cenę. Podkład 

dość fajnie wyrównuje koloryt - ja jestem cała czerwona na co dzień, a z tego produktu jestem zadowolona. W dodatku zawiera w sobie kwas hialuronowy, więc w jakimś stopniu regeneruje też nasz naskórek. Faktycznie nawilża - skóra nie jest przesuszona mimo częstego wystawiania na słońce. Podkład kosztuje chyba ok 8zł w Naturze, ja go kupiłam za 4zł z groszami na promocji. 

Serdecznie go polecam, ze względu na jasny kolor, delikatnie lejącą konsystencję i super aplikator z dziubkiem. 
Cena to mniej niż 10zł, dostępny w Drogerii Natura. 


Moja ocena to 4/5 :) 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Skomentuj, nie odgryzę Ci palca :)